Blastov Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 @ BB, als je gewoon de DFF importeert staan alle dummy's gewoon op zijn plek en gelinkt. @ Wazuup, 3Ds Max > Graph Editors > New Schemetic View... Reageren
Bronko Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Is er een manier om van een plane nadat je hem hebt gemaakt de andere kant onzichtbaar te maken en de andere kant zichtbaar??? Want ik ben bezig een skateparkje te maken, en de zijplaten van de halfpipe kan ik niet 180 draaien (past niet ) dus wou ik weten of het ook op een andere manier kan dan die dingen helemaal opnieuw te maken Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik snap je niet helemaal. Maar ik denk dat je hem gewoon moet roteren. Iets duidelijker please. Dan kan je ook beter geholpen worden. Reageren
burpicane Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik denk dat je symmetry moet doen en dan 180 graden draaien Reageren
Bronko Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik heb symmetry gedaan (op X-as), das wel zo ongeveer wat ik bedoel maar dan verdubbelt(weerspiegeld) hij het figuur. Dat weerspiegelde moet ik los hebben, hoe kan ik dat los krijgen? EDIT is al gelukt, heb mirror gebruikt omdat ze tog recht over elkaar moesten staan ( 2 quarterpipes), Thnx voor de hulp Bewerkt: 25 maart 2006 door just killing Reageren
EXIT Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 oke ik weet dat diet niet over 3ds max gaat maar wier iemand een goede zmodeler2 tut Reageren
Bronko Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik was aan et proberen een model in sa te zetten, dat was me nog nooit gelukt nu eindelijk wel Ik hat gewoon een paar simpele dingen in gta gezet maar ze vliegen allemaal in de lucht ( iets hoger dan de heup van CJ). Dit was bij alle 3 de models zo, weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je hebt nix verkeerd gedaan. ik denk dat je sa place manager gebruikt hebt voor de coords? die zet automatisch alles hoger dan de grond. dus zul je je Z-as iets lager moeten zetten. Reageren
twaka Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Hoe moet je bestaande wagens op nieuw texturen in 3Ds Max? EDIT: Ik heb de zoekfunctie al gebruikt! Bewerkt: 1 april 2006 door twaka Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Dat hoeft niet, dit regelt de Carcols.DAT voor jou, als je de bepaalde variabelen invoert, neemt hij die kleur, voor de wielen, frame en carroserie, het is heel simpel: Je hebt een getal van 1 t/m 94, elk cijfer is een andere kleur, je past het getal aan, dan krijg je een andere kleur. Wauzie heeft hier over een Tutorial gemaakt, die je !hier! kan vinden. Deze is zoals je ziet voor VC, maar in principe is dit ook zo gedaan bij SA. Veel Suc6 ermee Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Weet iemand wat die zwarte vlekken betekenen: Alvast bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Wiepie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Volgens mij heb je poly's over elkaar heen. Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ja dat kan wel, geeft dat ingame bugs? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Jep, dat worden waarschijnlijk onzichtbare muren, of het worden .Col bugs. Het 1e is het meest voorkomende Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Als je twee boxen in elkaar zet, zonder ze te boolean, dan attacht, exporteerd en in gta sa zet, krijg je dan een crash? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.