Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:

@ BB, als je gewoon de DFF importeert staan alle dummy's gewoon op zijn plek en gelinkt.

@ Wazuup, 3Ds Max > Graph Editors > New Schemetic View... :)

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Is er een manier om van een plane nadat je hem hebt gemaakt de andere kant onzichtbaar te maken en de andere kant zichtbaar??? Want ik ben bezig een skateparkje te maken, en de zijplaten van de halfpipe kan ik niet 180 draaien (past niet :duh: ) dus wou ik weten of het ook op een andere manier kan dan die dingen helemaal opnieuw te maken :cab:

Geplaatst:

Ik snap je niet helemaal.

Maar ik denk dat je hem gewoon moet roteren. ;)

Iets duidelijker please.

Dan kan je ook beter geholpen worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb symmetry gedaan (op X-as), das wel zo ongeveer wat ik bedoel maar dan verdubbelt(weerspiegeld) hij het figuur. Dat weerspiegelde moet ik los hebben, hoe kan ik dat los krijgen?

EDIT is al gelukt, heb mirror gebruikt omdat ze tog recht over elkaar moesten staan ( 2 quarterpipes), Thnx voor de hulp

Bewerkt: door just killing
Geplaatst:

Ik was aan et proberen een model in sa te zetten, dat was me nog nooit gelukt nu eindelijk wel :cab:

Ik hat gewoon een paar simpele dingen in gta gezet maar ze vliegen allemaal in de lucht ( iets hoger dan de heup van CJ). Dit was bij alle 3 de models zo, weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?

Geplaatst:

Je hebt nix verkeerd gedaan.

ik denk dat je sa place manager gebruikt hebt voor de coords?

die zet automatisch alles hoger dan de grond.

dus zul je je Z-as iets lager moeten zetten.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe moet je bestaande wagens op nieuw texturen in 3Ds Max? :?

EDIT: Ik heb de zoekfunctie al gebruikt! ;)

Bewerkt: door twaka
Geplaatst:

Dat hoeft niet, dit regelt de Carcols.DAT voor jou, als je de bepaalde variabelen invoert, neemt hij die kleur, voor de wielen, frame en carroserie, het is heel simpel:

Je hebt een getal van 1 t/m 94, elk cijfer is een andere kleur, je past het getal aan, dan krijg je een andere kleur.

Wauzie heeft hier over een Tutorial gemaakt, die je !hier! kan vinden. Deze is zoals je ziet voor VC, maar in principe is dit ook zo gedaan bij SA.

Veel Suc6 ermee ;)

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Jep, dat worden waarschijnlijk onzichtbare muren, of het worden .Col bugs. Het 1e is het meest voorkomende ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...