Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Normaal gesproken niet, als ze geatached zijn is er niets aan de hand.

Maakt niet uit hoe ze eruit zien.

EDIT: Over die zwarte flekken, dat komt omdat de poly's niet aan elkaar zitten.

Je kan het goed krijgen door je model te selecteren en op rechtermuisknop te klikken, klik nu op convert to... convert to editable poly.

Nu kan je in het rechter lijstje de knop weld zoeken, klik op ctrl+a en klik dan op het knopje weld.

Als het goed is dan zitten er nu geen zwarte vlekken meer.

Zo wel, zou je hem dan willen sturen via rapidshare.de ?

Bewerkt: door Twenty Eyes
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bedankt 20 ogen, maar waar is dat weld te vinden?

Als ik het object selecteer en rechtermuisknop klik krijg ik dit:

3dsvraag2.JPG

Of ben ik nou vreselijk blind? :clown:

Greetz Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

nadat je moel editable poly is staat er rechts een lijstje, selecteer de 3 puntjes bovenaan(vertex)

Je ziet dan dit:

naamloosdfsfsd0nq.png

Pas op: eerst ctrl+a voordat je op weld klikt.

Bewerkt: door Twenty Eyes
  • 3 weken later...
Geplaatst:

@aaa dat heet een Spam :duh:

@Wazuup:

Dat model wat je daar ziet, is volgens mij niet in 3ds gemaakt, vanwege een heel ander Wireframe, die hij al heeft laten zien (naam vergeten), maar je kan het proberen met de Brazil Plug-In, en daarmee een chroom material aanmaken, dan heb je iets in die geest ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Oke maar zit er geen metaal achtig material in 3dsmax?

En trouwens, aaaaa is waarschijnlijk weer zo'n spam account... :muur: Anders neem je niet zo'n naam...

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Download Kams DFF script op www.gtaforums.com. Open 3DS max, Run script ---> DFF_IO (iets wat er op lijkt iig), daarna het model wat je ziet exporteren als .3ds en importeren in SketchUp ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

hmm zo is t mij al vaker verteld en heb t zo al geprobeerd, maar 3d max slaat bestande bij mij op als .max en die zijn niet te openen in sketchup. heb je daar ook n oplossing voor :$

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Dat is niet zo moeilijk.

Gewoon File > Export

Dan kies je een plekje en een naam en dat word dan een .3ds file die je in bijna alle 3ds progjes kan openen.

Waarschijnlijk moet je in sketchup dan import doen bij file.

Als het zo werkt daar.

Veel succes.

Geplaatst:

Hoe kan ik een gedeelte van mijn model smooth krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat vertices selecteerd, dan ik alleen die geselecteerde vertices smooth wil hebben.

Geplaatst:

aaaaa, jij ook :D:D:D

Wazuup, Editalbe poly > Poly* > Poly's selecteren die je smooth wil hebben > Dan klikken op MSmooth

*Mischien kan het ook met vertex maar dat weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...