Twenty Eyes Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Normaal gesproken niet, als ze geatached zijn is er niets aan de hand. Maakt niet uit hoe ze eruit zien. EDIT: Over die zwarte flekken, dat komt omdat de poly's niet aan elkaar zitten. Je kan het goed krijgen door je model te selecteren en op rechtermuisknop te klikken, klik nu op convert to... convert to editable poly. Nu kan je in het rechter lijstje de knop weld zoeken, klik op ctrl+a en klik dan op het knopje weld. Als het goed is dan zitten er nu geen zwarte vlekken meer. Zo wel, zou je hem dan willen sturen via rapidshare.de ? Bewerkt: 14 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt 20 ogen, maar waar is dat weld te vinden? Als ik het object selecteer en rechtermuisknop klik krijg ik dit: Of ben ik nou vreselijk blind? Greetz Wazuup Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) nadat je moel editable poly is staat er rechts een lijstje, selecteer de 3 puntjes bovenaan(vertex) Je ziet dan dit: Pas op: eerst ctrl+a voordat je op weld klikt. Bewerkt: 14 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Waar kan ik het material vinden dat hier is gebruikt? Bewerkt: 29 april 2006 door Wazuup Reageren
aaaaa Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Bewerkt: 29 april 2006 door aaaaa Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 @aaa dat heet een Spam @Wazuup: Dat model wat je daar ziet, is volgens mij niet in 3ds gemaakt, vanwege een heel ander Wireframe, die hij al heeft laten zien (naam vergeten), maar je kan het proberen met de Brazil Plug-In, en daarmee een chroom material aanmaken, dan heb je iets in die geest Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Oke maar zit er geen metaal achtig material in 3dsmax? En trouwens, aaaaa is waarschijnlijk weer zo'n spam account... Anders neem je niet zo'n naam... Bewerkt: 29 april 2006 door Wazuup Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik had n vraagje. hoe verander je n dff bestand in een 3ds bestand zodat ik m in sketchup kan openen? :$ Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Download Kams DFF script op www.gtaforums.com. Open 3DS max, Run script ---> DFF_IO (iets wat er op lijkt iig), daarna het model wat je ziet exporteren als .3ds en importeren in SketchUp . Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) hmm zo is t mij al vaker verteld en heb t zo al geprobeerd, maar 3d max slaat bestande bij mij op als .max en die zijn niet te openen in sketchup. heb je daar ook n oplossing voor :$ Bewerkt: 30 april 2006 door Dikbuik Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Doe export as en niet save as... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Dat is niet zo moeilijk. Gewoon File > Export Dan kies je een plekje en een naam en dat word dan een .3ds file die je in bijna alle 3ds progjes kan openen. Waarschijnlijk moet je in sketchup dan import doen bij file. Als het zo werkt daar. Veel succes. Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hoe kan ik een gedeelte van mijn model smooth krijgen? Bijvoorbeeld als ik wat vertices selecteerd, dan ik alleen die geselecteerde vertices smooth wil hebben. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 aaaaa, jij ook Wazuup, Editalbe poly > Poly* > Poly's selecteren die je smooth wil hebben > Dan klikken op MSmooth *Mischien kan het ook met vertex maar dat weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.