Wazuup Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Dit had je binnen een minuut kunnen google'n. En trouwens met de zoekfunctie was het ook wel gelukt. Toch dan maar de link: Autodesk Greetz Wazuup Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 weet iemand een manier om de textures (in mijn geval blueprints) scherp krijgt in de viewports? ik ben met een gedetailleerde blueprint bezig, maar ik zie alleen maar wat blokkies Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik weet niet of het veel scheelt, maar je kan ''texture correction'' kiezen als je linkboven op dat woordje (bijvoorbeeld ''top'') klikt. Greetz Wazuup Reageren
Schno009 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ik kan niet op texture correction klikken Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Kan je niet even een screen posten? Dan kunnen we je veel beter helpen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Klik ff op de tumbnail voor een screen waar je het kan vinden. Greetz Wazuup @schno009 Hieronder Dat is vaag Dan weet ik het ook niet. Bewerkt: 11 mei 2006 door Wazuup Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) ik ben een loots aan het maaken maar hier moet een raam in ik heb het kosijn al gemaakt (met de boolean tool) maar nu moet ik mijn raam texturen en als ik dit wil doen wort mijn hele loots getextuurt dit moet niet ik wil aleen dit hoe moet dit Bewerkt: 12 mei 2006 door kees1991 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) @schno009: Misschien kan je je 3dsmax restarten, dat de knop dan wel werkt misschien. Dat doe je door in je menu balk naar file te gaan en daarna naar reset. @kees1991: Klik met je rechtermuisknop op je gehele model, aan de rechterkant zie je 5 tekentjes naast elkaar staan. Selecteer het vierkante rode vakje. Dat is de polygon selectie. Als je nu op een vakje klikt van je model word hij rood. Selecteer je raam. Er staat nu rechts in je scherm een knop met de naam Detach. Klik erop. Nu is je raam een ander model. klik nu nog een keer op het rode vierkantje om uit de polygon selectie te komen. Nu kan je je raam aanklikken en texturen. De rest wordt niet meer meegetextuurd. Bewerkt: 12 mei 2006 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 dit: Dit is normaal. Niet alle blueprints zijn even scherp als je zover inzoomt. Ik denk dat je er niet veel aan kan doen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 als je eem mat file heb voor 3d max en die textures dan op je model heb en dan je model in gta wil stopen dan moet ik die textures ook heben maar hoe krijg ik die textures uit de mat file ?? zodat ik er een tex bestand van kan maken ?? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dat kan niet. Voor GTA kan je alleen maar textures gebruiken. Geen materials, dus je zult een texture moeten gebruiken wil je het in GTA kunnen doen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 oke dank u maar als ik een texture oopen dan komt die niet op een rontje maar wort die vierkant en dan kan ik hem niet op mijn model doen Reageren
Schno009 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 @gizmo waarom worden ze dan wel scherp in een render? Reageren
deagle Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Als ik mijn GTA_DFF_01.ms wil openen krijg ik volgende melding : Wat kan ik doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.