Schno009 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 de gta scrips van kam ff opnieuw donwloaden en uitpakken je mist waarschijnlijk dat bestand in die map Reageren
burpicane Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) er staat "scripts\\GTA_tools" een dubbele \ dat kan natuurlijk niet opnieuw downloaden zou vast wel helpen Bewerkt: 13 mei 2006 door burpicane Reageren
burpicane Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik kan opeens niet normaal moven normaal krijg je alle 3 assen waar je kan seleceren door gewoon met je muis op de lijn staan welke as je wilt moven maar nu krijg ik dat niet meer als ik move druk er staat nu wel linksonderin bij elke view dat in het klein maar daar kan je niks mee Reset werkte niet edit: al gevonden had bij preferences gizmo 'on' uitgezet Bewerkt: 14 mei 2006 door burpicane Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Hoe zorg ik ervoor dat de draaihoek die ik bij mijn model heb niet verloren gaat als ik exporteer als dff?Want ik heb in 3ds een model dat rechtop staat, maar als ik het dan exporteerd, en weer importeerd, dan ligt ie plat, hetzelfde geld voor ingame. Iemand een idee? Gebruik de MAP IO van cam om te makken. Dat gaat veel makkelijker + dat je meer opties hebt . Bedankt BS, maar weet niemand hoe je de draaihoek mee kan exporteren? Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hoe reset ik de X,Y en Z move assen? Want nu kan ik niet noukeurig werken want ze staan veel te ver... Greetz Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hoe reset ik de X,Y en Z move assen?Want nu kan ik niet noukeurig werken want ze staan veel te ver... Greetz Selecteer je object, druk F12 en zet alle coordinaten naar 0. Vervolgens doe je editable poly en selecteer je alle faces / polys. Nu ga je naar je coordinaten vak in het midden onderaan je scherm, en daar zet je ook alle coordinaten op 0. Effect: Je object staat precies in het midden vanhet scherm. Is dit nodig ?: Ja, voor SA modding wel, bij het converteren naar COL III formaat mag je object niet buiten een straal van 255 coordinaten vallen. Bevindt hij zich buiten die straal wordt hij niet geconverteerd). Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 hoe kun je de camera verschuifen zodat je je model beter kan bekijken sonder dat je je model moet draien ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Met arc rotation, die staat ergens rechts onderin. Greetz Wazuup edit: ik deed het niet expres bigpizza Bewerkt: 17 mei 2006 door Wazuup Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Lol. helemaal rechtsonderin je scherm bij 3dsmax en dan 1tje naar links zie je in rondje met 3 streepjes erin klik daarop post neit zo snel Wazuup Bewerkt: 17 mei 2006 door kaaspizza Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) oke dank jullie allebij nu heb ik nog 1 vraag ik ben een tunel aan het maken van 4kante boxen nu heb ik 2 boxen een heel klijn stukje in elkaar en dan moet daar een door gang komen maar als je 2 boxen in elkaar heb dan sit daar dus nog gewoon een flak nu wil ik dus dit dat wat er uit moet heb ik even snel in paint rood gemaakt ik hoop dat jullie mij weer so snel andwoort kunen gefen Bewerkt: 17 mei 2006 door kees1991 Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Lol, ik bedoelde mijn model niet, maar mijn pijltjes . Weet iemand hoe dat moet? @Kaasje: Ik mis je . >>>Door kaaspizza:Ik jou ook hoor poedeliewoepsie <<< Greetz Bewerkt: 17 mei 2006 door dabeast Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Doe nou wat ik zeg, want dan zie je dat hetzelfde resultaat hebt. Of je nou je model naar je pijltjes naar je model schuift of je de pijltjes naar je model maakt geen verschil. Reageren
kees1991 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) ik heb een vraag ik heb een model gekregen die ik nodig heb maar dit is maar in een schrem namelijk het perspective maar nu wil ik de ander viewes er ook graag bij heben hoe moet dit ? EDIT o laat maar ik heb het al Bewerkt: 19 mei 2006 door kees1991 Reageren
deagle Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hoe kan ik een texture aan mijn object toevoegen? BV. ik heb in paint een roode kleur met gele strepen hoe kan ik dit nu als bekleding (texture) van mn object doen? Reageren
Blastov Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hier een film-tutorial van Bradley H. hoe je onder andere kunt texturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.