EXIT Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik kan geen dff inporteren en ik weet dat ik een aantal scripts moet installeren maar waar vind ik die Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 3dsmax is volgens mij zo'n 3500 euri Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 www.discreet.com, hier valt alles over 3ds max te vinden. 3ds max 8.0 is op dit moment $ 3495,- dus begin maar alvast met sparen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik heb twee vraagjes waar kan je een complete nederlandse handleiding vinden over 3D max 6 en nog een hoe zet je texture,s ofso erin alvast bedankt !!! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Een nederlandse handleiding kan je kopen @ bol.com linkje het is wel van 3ds max 4 maar ik denk neit dat er veel versgil inzit. dingen die erin staan: Inleiding Beginnen met 3ds max 4 3ds max 4 installeren 3ds max 4 instellen Technische ondersteuning Een rondleiding door de interface De onderdelen van de interface van 3ds max De menubalk De hoofdwerkbalk De statusbalk, sloten en extra opdrachtknoppen Speciale programmaonderdelen Bestanden beheren Back-ups maken Objecten maken Objecten creëren Mesh-objecten Standaardprimitieven maken Extended primitives Splines maken Hulpmiddelen Navigatie en weergave De weg vinden In perspectief plaatsen Werken met viewports Viewports gebruiken Weergavemodi Kijkrichtingen aanpassen Pannen en draaien In- en uitzoomen De weergave in een viewport draaien Objecten selecteren en weergeven Objecten selecteren Alle objecten in een bepaald gebied selecteren Op naam selecteren Objecten groeperen Objecten weergeven Transformaties Datastructuur van objecten Transformaties en coördinatensystemen Objecten draaien Transformaties preciezer uitvoeren Klonen Geavanceerde transformaties Modifiers Werken met modifiers Geometrische modifiers Subobjecten opdelen Modifiers die van invloed zijn op de manier waarop een object gerenderd wordt Spline-objecten aanpassen Animatie Keyframes Werken met animatiesleutels Controllers Animation constraints Geluid toevoegen Animaties herhalen Objecten aan elkaar koppelen Tijdsinstellingen Meshobjecten bewerken Subobjecten selecteren Transformaties toepassen op subobjecten Modifiers toepassen op subobjecten Mesh-objecten bewerken Genoeg dus om goed kennis te kunnen maken met 3ds max er zijn overigend ook handleidingen te kopen @ bol.com van 3ds max 6 maar die is wel engels.. Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 oke bedankt!!! maar is er geen nederlandse site waar handleidingen op staan Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) www.3dmodding.com staan heel veel goeie tuts om te beginnen met 3ds max =D Mss kan je op deze site nog wat dingen vinden: klikje Btw 3ds max 8 kopen voor 10 euro? :') link Bewerkt: 20 mei 2006 door kaaspizza Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Perfect Bedankt Kaaspizza !!! ik ga effe de site,s doorlezen. want ik wil ook wel eens graag een huis maken ofso met 3D Max want ik snap er gewoon geen ene hol van. nogmaals bedankt Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Er bestaat ook een studentenversie van 3ds max. Je kan het programma dan zo'n 2 jaar gebruiken voor zo'n 100 eurootjes. Verder heb ik ook de 3ds max 8 bible aangeschaft. Zalig boek, alleen wel in het engels... Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik wil niet vervelend doen maar denk jij echt dat wij voor dit programma betaald hebben ? Ik weet niet precies hoe duur ze zijn maar reken maar op iets van €3000- Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Die bibles zijn echt goed, keb die van 7 maar daar staat ech veel nuttige dingen in over 3ds max. als je het niee wil kopen moet je es kijken of ze het bij de bieb hebben. Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik heb weer een vraag ik was net effe aan het klote met 3D Max maar ik heb van die blokjes gemaakt het moeten gebouwen voorstellen maar ik wil er een texture opdoen en ramen enzo maar hoe doe je dat.. hier heb ik een screen zo ziet het eruit : alvast bedankt !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.