~> GizmO <~ Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik had een vraag met 3D max 6 kun je daar hetzelfde mee doen als 7of ziet het er wat minder mooi uit Voor de basics is alles precies het zelfde, de versie's erboven hebben alleen iets meer optie's. Maar als je ze vergelijks zijn ze bijna het zelfde. Reageren
Schno009 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 vanaf 7 heb je 1st person view, dus dat je door je models kan "lopen" Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 als ik een mannetje maak in 3ds kan ik er dan inplaats van het te renderen het laten stapen dus een animatie dus dat ik een fil kan maken ? en hoe kan ik dat ? Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ik had een vraag: sommige mensen maken een screen van hun 3D max om uitleg te geven en dan staat er bovenin Stand Alone License. bij mij staat er Trial Period die nu is verlopen maar hoe krijg ik ook z,n Stand Alone License koopt iedereen het hier dan ofso of doen ze z,n voor 100 euro betalen en dat je hem dan een jaartje kan gebruiken. want dat iedereen hem voor €3500,- hem koopt lijkt me stug het kan wel maar ik heb het geld er niet voor over Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 als je niet wilt betalen, kom je in de warez sectie, daarover word op het forum niet gepraat Reageren
Blastov Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik heb ook een vraag, is er een manier om de optie Face in UVW Map 90 graden te draaien ? (draaien met de rotate tool werkt niet) Anders moet ik altijkd de texture zelf 90 graden draaien maar dan heb je eigenlijk 2 dezelfde textures... Reageren
peter99 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik heb een vraagje heet iemand de orginele textuur van de weg in san andreas ? Reageren
Blastov Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hoe uninstaleer ik GMAX ? Configuratiescherm, Software, daar ergen staat die en dan verwijderen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 daar staat die niet tussen Staat er niet gewoon in de map van Gmax een uninstall? Zoja, gewoon die runnen en de stappen volgen. ik heb een vraagje heet iemand de orginele textuur van de weg in san andreas ? Er is volgens mij niet 1 weg texture, maar er zijn meerdere verdeeld over het spel. Maar ik denk dat deze weg goed is. Mvg, Wazuup Reageren
peter99 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik heb weer een vraag :hoeveel poly,s kan san andreas precies aan ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 daar staat die niet tussen Staat er niet gewoon in de map van Gmax een uninstall? Zoja, gewoon die runnen en de stappen volgen. Mvg, Wazuup nee daar staat geen uninstaler. kan ik dan niet gewoon de hele map verwijderen ? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik ben een menutje kwijt in 3ds max hoe krijg ik het terug ? zie afbeelding http://img267.imageshack.us/my.php?image=i...82005time17.jpg Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 daar staat die niet tussen Staat er niet gewoon in de map van Gmax een uninstall? Zoja, gewoon die runnen en de stappen volgen. Mvg, Wazuup nee daar staat geen uninstaler. kan ik dan niet gewoon de hele map verwijderen ? Ja dat kan ook, maar het is beter als je een uninstaller vind zodat ook dll bestandjes enzo verwijderd worden. @Crappy-Apple: Wat ben je precies kwijt dan? Misschien kan je bij ''views'' het een en ander goed krijgen. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.