nick11123 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Bedankt het is gelukt ik heb het met een texture van een tapijt gedaan en in de render kon ik er doorheen kijken dus deze kan ik dan in Gta III gebruiken Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Weet iemand waarom ik als ik een face negatief extrude ik een zwart vlak krijg? Render voor Extrude: Render na negatieve Extrude: Wire: Edit: Als iemand deze vraag kan beantwoorden zou dat fijn zijn, maar het is niet van levensbelang, ik heb namelijk al een andere manier gevonden om het probleem te omzeilen Bewerkt: 13 juli 2006 door Wazuup Reageren
peter99 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 heeft er iemand eentexture vaan een stoep , ook wel handig Reageren
nick11123 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) heeft er iemand eentexture vaan een stoep , ook wel handig ik heb er wel een paar texture,s van een stoep heb even geduld ik zal ze even opzoeken succes ermee ik heb er nog meer maar dan moet je even een PB sturen Bewerkt: 13 juli 2006 door nick11123 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je kunt ze ook vinden door te Googlen, Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik heb een vraag: hoe maak ik zegmaar een helehoge berg zoals een vulkaan want als ik een heleboel stukjes selecteer en omhoog sleep dan gaat het gewoon recht omhoog hoe moet ik dat doen om echt een punt te krijgen. Alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nick, eerst maak je gewoon een plane met eventueel al een textuur erop. Ga dan naar editable poly, soft selection. Selecteer nu wat vertices in het midden en vink bij soft selection ''use soft selection'' aan. Move nu die vertices omhoog, en gooi er nog meshsmooth overheen ofzo Mvg, Wazuup Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hartstikke bedankt, kan ik nu lekker een vulkaan maken want ik dacht al kan ik nou niet eens een grote bobel maken nou ja bedankt Reageren
peter99 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 heeft er iemand eentexture vaan een stoep , ook wel handig ik heb er wel een paar texture,s van een stoep heb even geduld ik zal ze even opzoeken succes ermee ik heb er nog meer maar dan moet je even een PB sturen bedankt en ik heb nog een vraag , als je een eiland hebt moet de rand dan lang zijn ofzow ? dat hij helemaal in het water staat Reageren
Blastov Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Dat moet je natuurlijk zelf weten, het is wel mooi dan voor een strandje ofzo. Dat hij in het water staat is wel aan te raden ja, indien voor sa zou ik er ook een zeegrond bij maken. Reageren
peter99 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 en als je een gemaakt eiland in 3ds max 7 omdraait is het doorzichtig dat hoort hé ? dus aan eiland moeten diepen randen komen met een zeebodem, dus gewoon de plane lager legen als de eilanden op de plane ? Reageren
DaBeast Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Als je een plane omdraait is hij inderdaad doorzichtig. Dit komt omdat een plane enkelzijdig is . Bij dat tweede: zou ik gewoon je plane met de zeebodem welden . Of, gewoon je plane heel laag leggen, zodat de plane onder de zeebodem is. Greetz Bewerkt: 15 juli 2006 door DaBeast Reageren
peter99 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) zo ,maak je geen zeebodem , kun je echt zeggen van de eeuwige diepte ik heb nóg een vraag : hoe maak je die borden waar opstaat welke richting je opgaat , bv montgomery Bewerkt: 15 juli 2006 door peter99 Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 je maaket gewoon een bort in 3ds. dan maak je in photoshop (of paint maakt niet uit) een platje waar je text op staat en die gebruik je gewoon als texture in 3ds. ik heb ook nog een vraag: ik heb een eiland egmaakt maar die heeft heel erg veel poly's. maar ik wil hem tog ingame hebben dus ik moet hem in stukken maaken. maar hoe doe je dat?? Reageren
peter99 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) dankje maar ik bedoel precies de zelfde kleur en soort tekst @kees , zou het niet handiger zijn als je je eiland eerst maakt en dan pas in stukken hakt Bewerkt: 17 juli 2006 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.