peter99 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ik zoek iets voor kruisingen , texture of iets dergelijks , tips , alles is welkom Reageren
TommieguN Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ik zoek iets voor kruisingen , texture of iets dergelijks , tips , alles is welkom Je wilt dus een texture voor een kruis? Reageren
peter99 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 ja of tips , ook voor t-splitsingen nodig , alles is welkom Reageren
Blastov Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Er is niet echt een texture voor een kruispunt, je moet het gewoon maken met je huidge wegen texture. Je hoeft niet perse een wegen texture te gebruiken voor een kruispunt, kijk maar is in het echt dan zie je vaak ook gewoon alleen maar steen op een rkruispunt. Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ik maak een ieland. maar dan wil ik de bocht om en al ik het dan textuur wort het gewoon zo 4kant. dus nu is de vraag hoe maar je dit ronder. dus dat de textures rond op het model siten. EIDT ik sal het ff wat beter uitleggen. ik heb een texture van gras naar sand en als ik dan de hoek om ga dan mis ik dus een stuk. hoer krijg ik daar tog een texture ?? Bewerkt: 4 augustus 2006 door kees1991 Reageren
TommieguN Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik maak een ieland. maar dan wil ik de bocht om en al ik het dan textuur wort het gewoon zo 4kant. dus nu is de vraag hoe maar je dit ronder. dus dat de textures rond op het model siten. Nou ik had ooit ook ambitie om een getsieeiland te maken , nooit aan toe gekomen. Sorry hoor maar je spelling is onder de maat slecht. Maar wat je waarschijnlijk moet doen is een aparte texture maken voor de bocht, althans dat zou het beste sijnzijn. Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ik weet niet wat jij alemaal bedoelt met je ambitie en je getsieeiland dat ofer mijn spellen. begint het nu weer dan ? IK HEB DYSLEXIE en dat is wel goet getypt naja mijn probleem is dus dit en nu wil ik echt nooit weer gesijk hooren over mijn spelling. ik doe mijn best om zo wijnig mogelijk fauten te maaken. maar je moet begrijpen dat dit lastig is ja ? Bewerkt: 5 augustus 2006 door kees1991 Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 weet niemand hier een oplosing voor dan ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik ging mijn toetsen bort schoon maaken terwijl ik 3ds open had staan en nu ben ik dus een tool bar kwijd en kan ik dus niet verder gaan met modden het gaat om deze balk die hier altijd moet staan Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik heb dat ook wel is gehad om hem terug te halen moet je naar ''costomize'' in 3dsmax daarna ''costomize user interface'' als je daar bent moet je op het tapblad ''Toolbar'' klikken. weer daarna moet je onderin load aanklikken en dan ame-dark aanklikken. volgens mij gaat het zo. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) yes dank u nu is mijn tool-bar weer teug als ik nu 3ds aflsuit en dan weer opstart is die weer weg. dus dan moet ik idere keer weer die bar laaden. hoe klan ik die gewoon laaten staan en dat die niet weer weg gaat. Bewerkt: 7 augustus 2006 door kees1991 Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 als ik nu 3ds aflsuit en dan weer opstart is die weer weg. dus dan moet ik idere keer weer die bar laaden. hoe klan ik die gewoon laaten staan en dat die niet weer weg gaat. Ga eens naar Costomize en daarna Costomize User Interface... en doe dan bij elk tabblad Reset. Ook kun je is naar File gaan en dan Reset doen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 oke dan hij doet het weer zoals het hoort Reageren
Loek Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Zou meschien iemand opniew een scale model wille poste? Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb hem geupload naar RapidShare. De Download link is hier: [Klik]. Veel plezier met het modelen. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.