Loek Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb hem geupload naar RapidShare.De Download link is hier: [Klik]. Veel plezier met het modelen. Greetz Tnx Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik heb een vraag: hoe en waar kan je zien hoeveel poly,s je model heb alvast bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Door de stappen op de onderstaande afbeelding te volgen. [Klik op de afbeelding om te vergroten] Ik hoop dat je het snapt. Veel plezier met het modelen. Greetz Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) thx Dabeast weet ik dat ook weer alleen hoeveel mag een eiland van Gta hebben? EDIT: ik zit met een probleem.. ik weet niet of ik wat verkeerds heb gedaan maar dat pijltje als je iets wil verplaatsen is gewoon de pijl als je hem op dat pijltje heb staan, ik kan het object wel verplaatsen... Weet iemand mischien hoe dit komt. ' alvast bedankt EDIT again: ik heb gewoon 3ds max opnieuw geinstalleerd en het is nu weer goed alleen als iemand het weet mag hij het gerust vertellen voor als dit me de volgende keer weer overkomt Bewerkt: 7 augustus 2006 door nick11123 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik weet niet precies of je dat bdoelt, maar met 'x' kan je dat ding weghalen.. Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik weet niet precies of je dat bdoelt, maar met 'x' kan je dat ding weghalen.. ja dat was het ik had denk ik perongelijk de x ingedrukt dom van me nou ja dat heb je met een programma waar zowat 100 knoppen aan zit een dingetje perongelijk indrukken en er is gelijk al iets dat niet klopt nog bedankt Reageren
Loek Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik heb een probleem.. Als ik bend gebruik buigt hij alle objecten terwijl hij alleen het geselecteerde moet buigen.. Hier een Voorbeeld: Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik denk dat ik weet wat het probleem is.. Je hebt toen je 1 zo'n stuk weg gemaakt hebt dat weggetje gekopieerd.. Toen je op ctrl V drukte om euhm te kopieren.. heb je 'instance' aangevinkt gelaten.. Je moet euhm op 'copy' zetten Reageren
nick11123 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik heb een vraag je hebt van die grijze bolletjes met die texture erop. maar als dat vol is kan ik nog meer van die bolletjes aanmaken ?? Alvast bedankt Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 gebruik je er nog maar 6? dan kun je scrollen is echt álles vol? dan moet je met multimaterials gaan werken, die staat tussen de soorten materials Reageren
nick11123 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 bedankt alleen kun je mischien uitleggen hoe het werkt want hij wilt bij mij de textuur niet toevoegen aan mijn model. ik zal wel weer wat verkeerds doen Reageren
Blastov Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 bedankt alleen kun je mischien uitleggen hoe het werkt want hij wilt bij mij de textuur niet toevoegen aan mijn model. ik zal wel weer wat verkeerds doen Heb ik ook maar je kunt gewoon een nieuwe scene openen en je oude scene erin mergen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 bedankt alleen kun je mischien uitleggen hoe het werkt want hij wilt bij mij de textuur niet toevoegen aan mijn model. ik zal wel weer wat verkeerds doen Heb ik ook maar je kunt gewoon een nieuwe scene openen en je oude scene erin mergen. en hoe moet ik dat dan doen gewoon een dff van me model maken ?? ik snap het nog niet helemaal alvast bedankt Reageren
Dikbuik Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) ik had een vraagje. ik probeer mijn model ingame te krijgen en ik snap helemaal hoe het moet alleen mijn 3dsmax trails zijn verlopen tijdens het proberen en daarom gebruik ik nu gmax alleen daarbij gaat het al fout bij het eerste : het exporteren van de dff. ik krijg deze steeds deze error als ik maxscript>runscript en dan DFF_SA error : undeclared variable : SPscale Moet ik voor Gmax een andere versie van kams script gebruiken of ze in een andere map zetten? nu staan ze in die map zoals in de readme ervan staat. alvast bedankt Dikbuik EDIT : na wat zwerven over andere sites is het opgelost Bewerkt: 17 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.