Janjo Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik heb even een vraagje, als ik in 3ds met uvw map een texture goedzet, en dan weer op mesh klik, dan springt de texture weer terug. Hoe "fixeer" ik de texture als hij goed staat? Dus dat hij dan vast-staat? Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Hey, als je klaar bent met het mappen van je textures op je model klik je met je rechtermuisknop de je model, ga je helemaal naar beneden naar ''convert to'' en uit het volgende schermpje dat openklapt kies je ''editable mesh'' of ''editable poly'' (de tweede is aan te raden). Als het goed is zit nu je UVW gefixed op je model. Reageren
CJansen Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) bij mij kan 3ds max heel veel dll-files niet vinden weet iemand hoe ik dat oplos? komt het misschien omdat ik windows vista heb? ik heb ook al geprobeerd om de dll files te downloaden. Thanks voor de hulp die komt (of niet :$ ) Bewerkt: 22 april 2007 door CJansen Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Jammer genoeg werkt 3dsmax niet op Vista, maar als ik me niet vergis komt er binnenkort een soort van update/uitbreiding van 3dsmax 9 die Vista ondersteuning heeft, dus tot die tijd zul je moeten wachten. Reageren
CJansen Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ow jammer. ik heb multi boot. dus ook XP:D ik zal daar eens proberen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Bij mij is het wel gelukt, maar Vista is een product van MS, dus heb ik de aantal bugs geteld en uhm er weer afgeflikkerd . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als ik de demo download, krijg ik na een uur downloaden de mededeling: 3dsmax.exe kan niet worden gedownload... en dat zal dan waarschijnlijk wel het uitvoerende bestand zijn, wat ik niet kan missen! Kan ik nog ergens anders 3dsMax downloaden ofzo, want zo kom ik niet verder Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) ja die is er wel klik dit is 3d max 7 die is beter dan 9 want bij 3ds9 kun je geen models in gta setten. Bewerkt: 12 mei 2007 door kees1991 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb nog een vraag:in 3ds max7 wil ik een .dff file importeren, dus klik ik op file> import en dan browse ik naar die map, en dan kies ik onder bestandstypen LAND XML/ DEM/ DFF(*.DEM,*.XLM,*.DFF). Door deze optie te kiezen zou ik toch dff files kunnen importeren? Maar ik kan niets aanklikken! En als ik dan onder'bestandstypen 'All files' kies, en ik open het dan, zegt ie 'Improper file format'. Wat moet ik dus doen om een .dff file te importeren? Reageren
jaah90 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ja die is er welklik dit is 3d max 7 die is beter dan 9 want bij 3ds9 kun je geen models in gta setten. is 3dsmax 8 ook goed? Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 @Jah90: Tuurlijk is die ook goed. 3DS Max 8 is de laatste versie waarbij de DFF Import scripts werken. Alle tutorials van 3DS Max 7 werken ook op 3DS Max 8. @Marty: Om een DFF te importeren heb je de DFF IO scripts van Kam nodig. Als je deze hebt gedownload, unpack je hem. Dan kopier je de inhoud van het geunpackte mapje, en plak je hem in de 'scripts' folder van je 3DS Max instalatie folder. Start daarna 3DS Max op. Als alles goed is, zou het script automatisch moeten starten. Zoniet, moet je telkens je een DFF wilt importeren het volgende doen: Klik op het hamertje (in het menutje aan de rechterkant), dan klik je op MAXScript, en dan op Run Script. Ga naar je Scripts folder in je 3DS Max folder, en dubbelklik op DFF_IO. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik snap het niet, bij mij werkt Kam's max script wel gewoon bij 9. Ik kan dff's inporteren en exporteren, hoe zit dat? Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 klopt. ik kan met mijn 3ds 9 ook DFF's inporteeren en ook wel exporteeren. maar de COLL gaat echt niet luken. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Daarom mislukte die altijd bij mij . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.