Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

en als je nu een plaatje wil toevoegen.Want ik wil graag een auto de nederlandse striping geven , het zelfde geld voor de brandweer en de ambulance. moet je dan eerst hem met de Material editor of iets dergelijks erop plaatsen en dan importeren in de TXD van de auto?

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat kan aleen met een paintjob, en aangezien de brandweerwagen (etc) geen painjob hebben, maar aleen een color scene zal je zelf de auto moeten UVW Unwrapen om deze daarna te exporteren en te bewerken in Photoshop. Helaas is dat niet bepaald makkelijk voor een beginnende modder. Mischien kan je proberen om eerst een paintjob aan te passen van een auto die al een paintjob hebben? Zoals bijvoorbeeld de Savana enz.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb nu dus de trial van 3ds max 7, maar hoe installeer ik mijn kams scripts hierop? Bij 9 is het allang geleden. En in mijn documenten staat enkel een foler met 3ds max en daarin staan twee mapjes naar de downlaod van de trial. En een ander mapje staat 3ds max 9 maar daar staat geen map scripts, en ik heb wel 3ds 7. Waar moet ik het installeren?

Alvast Bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nu dus de trial van 3ds max 7, maar hoe installeer ik mijn kams scripts hierop? Bij 9 is het allang geleden. En in mijn documenten staat enkel een foler met 3ds max en daarin staan twee mapjes naar de downlaod van de trial. En een ander mapje staat 3ds max 9 maar daar staat geen map scripts, en ik heb wel 3ds 7. Waar moet ik het installeren?

Alvast Bedankt!

ga naar je harde schijf toe en dan Program files > en dan de map waar 3ds Max in zit. en dan zoek je deze map op: Scripts

en daar kan je dan al die KAM bestanden in doen. en dan is het geinstalleerd. :Y

EDIT:

nou had ik nog een vraag: Hoe spiegel je een model met 3ds max want ik wist het eerst maar dat was al een tijdje geleden. :7

Alvast bedankt :Y

@hieronder: BEdankt :cya:

Bewerkt: door nick11123
  • 2 weken later...
Geplaatst:

hallo

weet iemand hoe ik een plaatje kan inladen in een plane?

thx,

grtzz kevinsoftware

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met het 3dsmax vragen topic.<<<

Geplaatst:

t is heel zimpel... en kan binen 15 stapen ^_^

[1] je maakt een plane.

[2] je drukt op de M

[3] klik op het vierkantje achter diffuse -de klijne niet de groote want dan kun je aleen maar kleur maaken.

[4] dubbel klick op bitmap.

[5] neem het platje dat je wilt.

[6] klick op het wit met blouwe vierkantje

[7] klick nu op je plane

[8] wrm start mij 3d max zo langzaam... moet nu alles uit mijn hooft doen.

[9] druk dus nu op het knopje warvan ik de naam niet weet. en mijn 3ds start donders langzaam op.

[10] joepie mijn 3ds is opgestart

[11] nu loopt mijn 3ds ook nog vast :erm:

[12] yes hij doet t weer

[13] als je dus bij 7 op je plane gerdukt heb dan klik je op stop bij de virus scaner zodat t wat sneller gaat.

[14] dan klik je dus op het balletje dat naar een boxje gaat.

[15] nu is het klaar.

als je plajte niet goet zit dan kun je ook nog ff naar

[1] modifiers

[2] UV cordinates

[3] UVW map.

dat was t :7

Ik heb heel heel snel een tutorial gemaakt.

texture.JPG

Edit:Kees was me voor :N .

Vriendelijke groeten,

Bewerkt: door DaBeast

met de text van mij en de platjes van jou DaBabe is t een pervekt tut ^_^

EDIT

oeps dit is tog geen spam he ? :7

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

hallo

ik heb sinds 10 min 3dsmax 7 en ik wildegraag een gta wagen modden (t gaat zo : .dff> .3ds > skeshup> .3ds >.dff) en ik wilde dus een .dff inoprten maar het stond er niet bij weten jilly miss hoe je .dff in 3ds kan zetten?

Geplaatst:

Om een COL/DFF of eender welk formaat dat te maken heeft met models te inporteren in 3DS Max, heb je Kams Script nodig. Helaas werkt hij er niet meer aan dus het is de laatste tijd wat moeilijk om ze te vinden. Let wel op: de scripts werken aleen maar op 3DS Max 5 tot en met 8.

Vriendelijke groeten,

Geplaatst:

Ik wou even een wagen van SA importeren

in 3ds maar als ik het wil exporteren, zegt ie

"Select an object"

Wat bedoelt ie daarmee?

PS, ik probeer pas met 3ds.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...