Galiorix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 en als je nu een plaatje wil toevoegen.Want ik wil graag een auto de nederlandse striping geven , het zelfde geld voor de brandweer en de ambulance. moet je dan eerst hem met de Material editor of iets dergelijks erop plaatsen en dan importeren in de TXD van de auto? Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Dat kan aleen met een paintjob, en aangezien de brandweerwagen (etc) geen painjob hebben, maar aleen een color scene zal je zelf de auto moeten UVW Unwrapen om deze daarna te exporteren en te bewerken in Photoshop. Helaas is dat niet bepaald makkelijk voor een beginnende modder. Mischien kan je proberen om eerst een paintjob aan te passen van een auto die al een paintjob hebben? Zoals bijvoorbeeld de Savana enz. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
bart co. Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Help mijn toolbar in 3dsmax is weg hoe krijg ik hem weer trug? Ik snap er echt niks van. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 In veel programma's kan je toolbars aan en uitzetten via View > Toolbars . Probeer dat eens. Reageren
Rivel Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb nu dus de trial van 3ds max 7, maar hoe installeer ik mijn kams scripts hierop? Bij 9 is het allang geleden. En in mijn documenten staat enkel een foler met 3ds max en daarin staan twee mapjes naar de downlaod van de trial. En een ander mapje staat 3ds max 9 maar daar staat geen map scripts, en ik heb wel 3ds 7. Waar moet ik het installeren? Alvast Bedankt! Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Ik heb nu dus de trial van 3ds max 7, maar hoe installeer ik mijn kams scripts hierop? Bij 9 is het allang geleden. En in mijn documenten staat enkel een foler met 3ds max en daarin staan twee mapjes naar de downlaod van de trial. En een ander mapje staat 3ds max 9 maar daar staat geen map scripts, en ik heb wel 3ds 7. Waar moet ik het installeren?Alvast Bedankt! ga naar je harde schijf toe en dan Program files > en dan de map waar 3ds Max in zit. en dan zoek je deze map op: Scripts en daar kan je dan al die KAM bestanden in doen. en dan is het geinstalleerd. EDIT: nou had ik nog een vraag: Hoe spiegel je een model met 3ds max want ik wist het eerst maar dat was al een tijdje geleden. Alvast bedankt @hieronder: BEdankt Bewerkt: 6 juli 2007 door nick11123 Reageren
kevin software Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 hallo weet iemand hoe ik een plaatje kan inladen in een plane? thx, grtzz kevinsoftware >>> Door Wazuup: Samengevoegd met het 3dsmax vragen topic.<<< Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 t is heel zimpel... en kan binen 15 stapen [1] je maakt een plane. [2] je drukt op de M [3] klik op het vierkantje achter diffuse -de klijne niet de groote want dan kun je aleen maar kleur maaken. [4] dubbel klick op bitmap. [5] neem het platje dat je wilt. [6] klick op het wit met blouwe vierkantje [7] klick nu op je plane [8] wrm start mij 3d max zo langzaam... moet nu alles uit mijn hooft doen. [9] druk dus nu op het knopje warvan ik de naam niet weet. en mijn 3ds start donders langzaam op. [10] joepie mijn 3ds is opgestart [11] nu loopt mijn 3ds ook nog vast [12] yes hij doet t weer [13] als je dus bij 7 op je plane gerdukt heb dan klik je op stop bij de virus scaner zodat t wat sneller gaat. [14] dan klik je dus op het balletje dat naar een boxje gaat. [15] nu is het klaar. als je plajte niet goet zit dan kun je ook nog ff naar [1] modifiers [2] UV cordinates [3] UVW map. dat was t Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Ik heb heel heel snel een tutorial gemaakt. Edit:Kees was me voor . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 14 juli 2007 door DaBeast Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) met de text van mij en de platjes van jou DaBabe is t een pervekt tut EDIT oeps dit is tog geen spam he ? Bewerkt: 14 juli 2007 door kees1991 Reageren
kevin software Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 bedank jullie alle 2 :) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 hallo ik heb sinds 10 min 3dsmax 7 en ik wildegraag een gta wagen modden (t gaat zo : .dff> .3ds > skeshup> .3ds >.dff) en ik wilde dus een .dff inoprten maar het stond er niet bij weten jilly miss hoe je .dff in 3ds kan zetten? Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Om een COL/DFF of eender welk formaat dat te maken heeft met models te inporteren in 3DS Max, heb je Kams Script nodig. Helaas werkt hij er niet meer aan dus het is de laatste tijd wat moeilijk om ze te vinden. Let wel op: de scripts werken aleen maar op 3DS Max 5 tot en met 8. Download. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik wou even een wagen van SA importeren in 3ds maar als ik het wil exporteren, zegt ie "Select an object" Wat bedoelt ie daarmee? PS, ik probeer pas met 3ds. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.