MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Sorry voor de dubbelpost, maar zo krijg ik nooit de aandacht: Ik heb een nieuwe vraag (op die van hierboven zou ik ook graag antwoord willen, maar dat even terzijde). Ik wil meerdere models één model laten worden (ze zitten wel aan elkaar). Hoe doe ik dat in Gmax? Reageren
Nickonly Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Van meerdere modellen 1 model maken: In editeable poly op de knop "Attach" klikken, en dan op je andere model klikken, en hij zit er aan vast . Waarom exporteerd m'n DFF/COL niet? (ook in Gmax neem ik aan) Dat komt omdat als je in Gmax een object naar DFF of COL formaat exporteert, je het progamma "GTAmax.exe" aan moet hebben staan. Dit progamma zit als het goed is in je gmax\scripts\GTA_Tools folder. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Ahh bedankt man Als m'n model ingame staat zal ik hem wel eens uploaden. Mijn eerste model dus hij is wel een beetje gen**kt maar dat boeit voor mij niet Nog wat hulp graag. Ik heb twee pivots Bewerkt: 10 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Nog wat hulp graag. Ik heb twee pivots Dus? Wat maakt dat uit? Reageren
Tim Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 euj, sinds kort kan ik de walk trough bewegings tool niet meer optimaal gebruiken (die voetstapjes, rechtsonderin). Het probleem is denk ik dat ik een verkeerde toetscombinatie heb ingedrukt, maar ik weet niet meer welke Het probleem is dus dat je normaal gesproken met de walktrough naar links, rechts, onder, en boven kan kijken. Maar ik kan alleen nog maar links en rechts kijken. Wat ongelovelijk iritant is voor mijn scene in 3ds max. greetz: Tim Reageren
karamanci Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hey,, als ik eden auto imprteer uit van gta.img dan zie ik bij 3dsmax alleen lijntjes,,, is er een optie hieraan? Zie mijn topic Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 @Tim: Probeer eens File>Reset. Als dat niet werkt, zou ik zoeken tussen de hotkeylijst van 3DS Max door naar Customize>Customize User Interface te gaan. Of mischien is het een overige hotkey, en staat hij er niet tussen. Dan kan je hem nog mischien vinden tussen deze hotkey lijst. @karamanci: F3 is your magic key . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Daanoes Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 /hoi ik heb gmax geinstaleert en toen vroeg die welke programma ik wouw gebruiken ofzo weet niet meer precies maar er stond do you want to choos: •direct3d •opengl •nog iets weet niet meer wat ik heb direct 3d gekozen maar alk ik ergen in gmaz in de map klik wordt het wit en gaat gwn helemaal door de war HOE MOET IK DIT oPLOSSEN??? plzplzpzlpzlplzpzl help me Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Het is niet echt een 'programma' , maar de render (hoe hij je 3D Models op het scherm 'tovert') modus. Er zijn verschillende render modussen, ik leg even de opties uit, en wat ze doen: Direct3d: De meest gebruikte en de meest voor de and liggende optie. Dit is een onderdeel van DirectX, en maakt er dus ook gebruik van. Heeft de snelste en beste render qualiteit. OpenGL: Tegenhanger van DirectX, word het meeste gebruikt waneer er problemen ontstaan met de DirectX modus. Is iets trager, maar niet echt merkbaar, gelijkwaardige qualiteit. Softwarematig: Traagste en minste qualiteits modus. Deze word vaak gebruikt waneer je problemen hebt met de 2 voorgaande modussen. Deze gebruikt meer processor snelheid en ramgeheugen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik ben nu een model aan het maken. In Gmax. Het wordt een interieur. Ik heb alle meubels in een apart bestand gemaakt. Hoe krijg ik de models uit verschillende bestanden in één bestand? Is er niet zoiets als 'kopiëren' en 'plakken'? Reageren
Daanoes Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Het is niet echt een 'programma' , maar de render (hoe hij je 3D Models op het scherm 'tovert') modus.Er zijn verschillende render modussen, ik leg even de opties uit, en wat ze doen: Direct3d: De meest gebruikte en de meest voor de and liggende optie. Dit is een onderdeel van DirectX, en maakt er dus ook gebruik van. Heeft de snelste en beste render qualiteit. OpenGL: Tegenhanger van DirectX, word het meeste gebruikt waneer er problemen ontstaan met de DirectX modus. Is iets trager, maar niet echt merkbaar, gelijkwaardige qualiteit. Softwarematig: Traagste en minste qualiteits modus. Deze word vaak gebruikt waneer je problemen hebt met de 2 voorgaande modussen. Deze gebruikt meer processor snelheid en ramgeheugen. Vriendelijke groeten, DaBeast Maar hoe verander ik deze modus? Het is opgelost >>> Door DaBeast: Berichten samengevoegt..<<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 @MartyCeha: File> Merge . Let wel op: Gmax bestanden zijn niet te importeren in 3DS Max (zonder dat de mesh corrupt word, of enig andere problemenheeft). Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
kevin software Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hallo Ik heb een klein vraagje hoe krijg ik een afbeelding op een plane (object) bvd Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239 Dit topic voeg ik btw samen met het 3dsmax vragen topic. Reageren
kevin software Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239Dit topic voeg ik btw samen met het 3dsmax vragen topic. oke ik heb de tut gedaan aleen zit ik nu met een probleem. ik heb een plane met afbeelding maar als ik camera 1 er op richt zie ik aleen het frame :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.