Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost, maar zo krijg ik nooit de aandacht: Ik heb een nieuwe vraag (op die van hierboven zou ik ook graag antwoord willen, maar dat even terzijde). Ik wil meerdere models één model laten worden (ze zitten wel aan elkaar). Hoe doe ik dat in Gmax?

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Van meerdere modellen 1 model maken:

In editeable poly op de knop "Attach" klikken, en dan op je andere model klikken, en hij zit er aan vast ^_^.

Waarom exporteerd m'n DFF/COL niet? (ook in Gmax neem ik aan)

Dat komt omdat als je in Gmax een object naar DFF of COL formaat exporteert, je het progamma "GTAmax.exe" aan moet hebben staan. Dit progamma zit als het goed is in je gmax\scripts\GTA_Tools folder. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ahh bedankt man :) Als m'n model ingame staat zal ik hem wel eens uploaden. Mijn eerste model dus hij is wel een beetje gen**kt maar dat boeit voor mij niet :puh:

Nog wat hulp graag. Ik heb twee pivots :?

Bewerkt: door MartyCeha
  • 2 weken later...
Geplaatst:

euj, sinds kort kan ik de walk trough bewegings tool niet meer optimaal gebruiken (die voetstapjes, rechtsonderin). Het probleem is denk ik dat ik een verkeerde toetscombinatie heb ingedrukt, maar ik weet niet meer welke

Het probleem is dus dat je normaal gesproken met de walktrough naar links, rechts, onder, en boven kan kijken. Maar ik kan alleen nog maar links en rechts kijken. Wat ongelovelijk iritant is voor mijn scene in 3ds max.

greetz: Tim

Geplaatst:

Hey,, als ik eden auto imprteer uit van gta.img dan zie ik bij 3dsmax alleen lijntjes,,, is er een optie hieraan?

Zie mijn topic

Geplaatst:

@Tim: Probeer eens File>Reset. Als dat niet werkt, zou ik zoeken tussen de hotkeylijst van 3DS Max door naar Customize>Customize User Interface te gaan. Of mischien is het een overige hotkey, en staat hij er niet tussen. Dan kan je hem nog mischien vinden tussen deze hotkey lijst.

@karamanci: F3 is your magic key 0_0 .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

/hoi ik heb gmax geinstaleert en toen vroeg die welke programma ik wouw gebruiken ofzo weet niet meer precies maar er stond do you want to choos:

•direct3d

•opengl

•nog iets weet niet meer wat ik heb direct 3d gekozen maar alk ik ergen in gmaz in de map klik wordt het wit en gaat gwn helemaal door de war

HOE MOET IK DIT oPLOSSEN???

plzplzpzlpzlplzpzl help me

Geplaatst:

Het is niet echt een 'programma' , maar de render (hoe hij je 3D Models op het scherm 'tovert') modus.

Er zijn verschillende render modussen, ik leg even de opties uit, en wat ze doen:

• Direct3d: De meest gebruikte en de meest voor de and liggende optie. Dit is een onderdeel van DirectX, en maakt er dus ook gebruik van. Heeft de snelste en beste render qualiteit.
  • OpenGL: Tegenhanger van DirectX, word het meeste gebruikt waneer er problemen ontstaan met de DirectX modus. Is iets trager, maar niet echt merkbaar, gelijkwaardige qualiteit.
  • Softwarematig: Traagste en minste qualiteits modus. Deze word vaak gebruikt waneer je problemen hebt met de 2 voorgaande modussen. Deze gebruikt meer processor snelheid en ramgeheugen.

Vriendelijke groeten,

Geplaatst:

Ik ben nu een model aan het maken. In Gmax. Het wordt een interieur. Ik heb alle meubels in een apart bestand gemaakt. Hoe krijg ik de models uit verschillende bestanden in één bestand? Is er niet zoiets als 'kopiëren' en 'plakken'?

Geplaatst:
Het is niet echt een 'programma' , maar de render (hoe hij je 3D Models op het scherm 'tovert') modus.

Er zijn verschillende render modussen, ik leg even de opties uit, en wat ze doen:

• Direct3d: De meest gebruikte en de meest voor de and liggende optie. Dit is een onderdeel van DirectX, en maakt er dus ook gebruik van. Heeft de snelste en beste render qualiteit.
  • OpenGL: Tegenhanger van DirectX, word het meeste gebruikt waneer er problemen ontstaan met de DirectX modus. Is iets trager, maar niet echt merkbaar, gelijkwaardige qualiteit.
  • Softwarematig: Traagste en minste qualiteits modus. Deze word vaak gebruikt waneer je problemen hebt met de 2 voorgaande modussen. Deze gebruikt meer processor snelheid en ramgeheugen.

Vriendelijke groeten,

Maar hoe verander ik deze modus?

Het is opgelost :):D:tu::Y

>>> Door DaBeast: Berichten samengevoegt..<<<

Geplaatst:

@MartyCeha: File> Merge ;) .

Let wel op: Gmax bestanden zijn niet te importeren in 3DS Max (zonder dat de mesh corrupt word, of enig andere problemenheeft).

Vriendelijke groeten,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...