Daanoes Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 <a href="http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239" target="_blank">http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239</a>Dit topic voeg ik btw samen met het 3dsmax vragen topic. oke ik heb de tut gedaan aleen zit ik nu met een probleem. ik heb een plane met afbeelding maar als ik camera 1 er op richt zie ik aleen het frame :S Hoi je kunt het frame uitzetten met f3 en de afbeelding of object laten zien door f4. hopelijk heb je er wat aan Reageren
- Koen Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Oké ik heb sinds vandaag 3ds max. Hoe zet ik nu die tools list langs de linker kant? Zoals op deze screen: Bewerkt: 29 oktober 2007 door - Koen Reageren
Loek Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Weet meschien iemand hoe ik deze vertexes aan elkaar maak? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Weet meschien iemand hoe ik deze vertexes aan elkaar maak? Kies bij de editable poly modifier de button collapse . Dus je seslecteerd de beide poly's en dan klik je op collapse en klaar . Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Als ik 3dsmax opstart, en dan open mijn laatste gesavede file, dan geeft 3dsmax een error aan. Nu open ik alle drie de Autoback's, en wat zie ik: Het HELE veld is (bij alledrie) leeg. Hoe kan ik mijn ontwerp nu terug halen? Apple-Mac Reageren
Loek Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Weet meschien iemand hoe ik deze vertexes aan elkaar maak? Kies bij de editable poly modifier de button collapse . Dus je seslecteerd de beide poly's en dan klik je op collapse en klaar . Tnx;)... Maar ik moet er nog al veel doen.. dus is er geen manier om der heel veel in een keer te doen? Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 @Apple-Mac: Niet dat ik weet.. Als je bestanden beschadigd zijn, is er helaas geen manier (naar mijn weten dan) om ze te importeren. @Loek:Niet echt, als je ze bijvoorbeeld gaat welden (alles tegelijk), ga je de bovenliggende vertexten ook welden tot 1 geheel. Modelen kan niet altijd met scripts of plugins weet je, soms moet het gewoon handmatig omdat er geen andere manier is.. Vriendelijke groeten, Dabeast Reageren
Daanoes Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Oké ik heb sinds vandaag 3ds max. Hoe zet ik nu die tools list langs de linker kant?Zoals op deze screen: Hey koen leuk dat je ook 3ds max hebt welke versie? haha maar ehm die tools verplaatsen he zover ik weet kan dat niet!. Reageren
Loek Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb per ongeluk de balk waar move scale rotate staat weg gedaan... weet meschien iemand hoe ik deze terug krijg? Reageren
- Koen Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Oké ik heb sinds vandaag 3ds max. Hoe zet ik nu die tools list langs de linker kant?Zoals op deze screen: Hey koen leuk dat je ook 3ds max hebt welke versie? haha maar ehm die tools verplaatsen he zover ik weet kan dat niet!. Nee dat bedoelde ik niet, ik heb het al gevonden. Maar ik heb versie 2008. Ik heb per ongeluk de balk waar move scale rotate staat weg gedaan... weet meschien iemand hoe ik deze terug krijg? In de menu balk boven staat Customize, als je daar in wat dingen doet komt het vanzelf wel weer terug Bewerkt: 3 november 2007 door - Koen Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 <a href="http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239" target="_blank">http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9239</a>Dit topic voeg ik btw samen met het 3dsmax vragen topic. oke ik heb de tut gedaan aleen zit ik nu met een probleem. ik heb een plane met afbeelding maar als ik camera 1 er op richt zie ik aleen het frame :S Dat is omdat een plane maar aan één kant zichtbaar is. Reageren
- Koen Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Hoe draai ik mijn geval zoals in dit plaatje? : Bewerkt: 3 november 2007 door - Koen Reageren
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hoe draai ik mijn geval zoals in dit plaatje? : *-koen boven in je toelbar staat zo'n pijltje met een spoor (draaiend) daar moet je op klikken Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Altijd als ik iets vraag helpt niemand En iemand anders wordt altijd meteen geholpen. Nou ja, mijn ene probleem is opgelost. Ik heb een ander. Ik kan niets meer createn. Ik klik op create en er gebeurt niets En ik zoek nog steeds iemand om een IPL en IDE voor mijn models te maken Bewerkt: 9 november 2007 door MartyCeha Reageren
peter99 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 ik heb een klein maar irritant probleempje, als ik wil inzoomen in mn perspective view gaat het heel snel heel ver, dat inzoomen, zo kan ik niet precies werken. weet iemand iets ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.