MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Klik eens rechts onderaan op het icoontje met het vergrootglaasje. Muisnknop ingedrukt houden+muis naar voren slepen=inzoomen Muisknop ingedrukt houden+muis naar achteren slepen=uitzoomen Zo kun je wat preciezer werken als met je muiswiel. En heeft nog iemand antwoord op míjn vraag Altijd als ik iets vraag helpt niemand En iemand anders wordt altijd meteen geholpen.Nou ja, mijn ene probleem is opgelost. Ik heb een ander. Ik kan niets meer createn. Ik klik op create en er gebeurt niets En ik zoek nog steeds iemand om een IPL en IDE voor mijn models te maken Reageren
peter99 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 dat is gewoon de inzoom functie, ik bedoel als ik dat doe gaat hij veels te ver, hetzelfde bij de walktrough mode Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Kan ook met je muisgevoeligheid te maken hebben... Configuratiescherm> Muis> Opties voor de aanwijzer en dan de aanwijssnelheid terugzetten. Ook kun je onder 'bladerwieltje' de snelheid van het muiswieltje terugzetten. Reageren
peter99 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dat werkt niet, het opvallende is dat bij sommige .3ds'en het vergroot glas supersnel gaat, en bij de andere weer super langzaam. Reageren
kevin software Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hallo, Ik ben met een space shuttle bezig aleen lukt het me niet egt Ik wil de voorkant van dat rode ding net egt hebben kan dat???? zo ja hoe? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Ik ben ook maar een beginner maar ik neem aan dat je eerst eens een punt moet maken (cone, radius 2=0), en dan even converten naar editable poly, en dan op het vierkantje klikken, en alles behalve het topje van de punt selecteren. Dan ga je naar de modifier list en klik je op 'smooth'. Dan klik je vakje 1 aan en voilá Je kan ook een paar vertexen selecteren en dan wat in de richting van de punt bewegen, zodat het geheel wat aansluit. EDIT: het is me gelukt! Zo bedoel je hè? Ik heb idd wat geklooid met de vertexen en ziedaar: Bewerkt: 14 november 2007 door MartyCeha Reageren
kevin software Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik ben ook maar een beginner maar ik neem aan dat je eerst eens een punt moet maken (cone, radius 2=0), en dan even converten naar editable poly, en dan op het vierkantje klikken, en alles behalve het topje van de punt selecteren. Dan ga je naar de modifier list en klik je op 'smooth'. Dan klik je vakje 1 aan en voilá Je kan ook een paar vertexen selecteren en dan wat in de richting van de punt bewegen, zodat het geheel wat aansluit. EDIT: het is me gelukt! Zo bedoel je hè? Ik heb idd wat geklooid met de vertexen en ziedaar: Jah dat wil ik Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Je maakt dus een cone, en je convert hem naar Editable Poly. Dan klik je op de rode puntjes (naast het rode vierkantje ergens). Je selecteerd de eerste rij puntjes, en je verplaatst die ongeveer 3 coördinaten naar voren. Dit doe je met alle rijen puntjes tot je aan de middelste rij komt. De middeltste laat je staan, en vanaf daar trek je alle rijen naar achteren. Dan krijg je dat effect Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Dubbelpost Ja anders ziet niemand dat ik hier een vraag stel. Ik ben nu een textuur passend aan het maken. Eerder ging dat altijd vloeiend als ik de maat veranderde, maar nu moet ie bij ieder klikje even laden Hoe los ik dat op? Reageren
kevin software Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Hallo, ik heb iets geselecteerd aleen hoe krijg ik dat deel wat dunner zoals het wapen (de voorkant) van dit plaatje: Bewerkt: 17 november 2007 door kevin software Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) Ik snap eigelijk niet goed wat je bedoelt Misschien gewoon nog een dunnere cylinder maken en attachen? Sorry als ik het niet goed begrijp... Ik ben nu een textuur passend aan het maken. Eerder ging dat altijd vloeiend als ik de maat veranderde, maar nu moet ie bij ieder klikje even laden Hoe los ik dat op? EDIT: Misschien begrijp ik het wel! Je moet geen cylinder, maar een cone maken Bewerkt: 17 november 2007 door MartyCeha Reageren
kevin software Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 (bewerkt) even nog 1 vraagje. als ik een filmpje wil renderen hoe moet dat dan? want zoals ik het doe krijg ik dit: --------------------------- Warning: No files saved --------------------------- You are rendering a sequence with no assigned file. Frames may be lost. Do you want to continue? --------------------------- Ja Nee --------------------------- Bewerkt: 17 november 2007 door kevin software Reageren
remooo Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 miss is het al gevraagd maar hoe instaleer ik de 100% saved game in sna andreas? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ten eerste dit is de verkeerde plaats om te posten en ten tweede dat gaat als volgt 1. Je kopieert je savegame in je San Andreas User Files folder die meestal in Mijn Documenten staat. Tom Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) even nog 1 vraagje. als ik een filmpje wil renderen hoe moet dat dan?want zoals ik het doe krijg ik dit: --------------------------- Warning: No files saved --------------------------- You are rendering a sequence with no assigned file. Frames may be lost. Do you want to continue? --------------------------- Ja Nee --------------------------- Als eerst moet je natuurlijk een animatie hebben. Daarna moet je in je render optie scherm (F10) bij het tabblad "Common" onderaan bij "Render output" op "Files..." klikken en een naam, lokatie en formaat kiezen. Daarna moet je bovenaan dat zelfde tabblad bij "Time output" kiezen welke frames je wil renderen. Het makkelijkste is dan om te kiezen "Range", en dan daar achter re kiezen van welke tot welke frame je wil renderen. Daarna kan je op de grote render knop drukken, en als 'ie uiteindelijk klaar is, dan zal 'ie opgeslagen in het formaat, lokatie en met de naam die je had opgegeven. Bewerkt: 18 november 2007 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.