Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Klik eens rechts onderaan op het icoontje met het vergrootglaasje.

Muisnknop ingedrukt houden+muis naar voren slepen=inzoomen

Muisknop ingedrukt houden+muis naar achteren slepen=uitzoomen

Zo kun je wat preciezer werken als met je muiswiel.

En heeft nog iemand antwoord op míjn vraag :7

Altijd als ik iets vraag helpt niemand :duh: En iemand anders wordt altijd meteen geholpen.

Nou ja, mijn ene probleem is opgelost. Ik heb een ander.

Ik kan niets meer createn. Ik klik op create en er gebeurt niets

En ik zoek nog steeds iemand om een IPL en IDE voor mijn models te maken

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

dat is gewoon de inzoom functie, ik bedoel als ik dat doe gaat hij veels te ver, hetzelfde bij de walktrough mode

Geplaatst:

Kan ook met je muisgevoeligheid te maken hebben... Configuratiescherm> Muis> Opties voor de aanwijzer en dan de aanwijssnelheid terugzetten. Ook kun je onder 'bladerwieltje' de snelheid van het muiswieltje terugzetten.

Geplaatst:

Dat werkt niet, het opvallende is dat bij sommige .3ds'en het vergroot glas supersnel gaat, en bij de andere weer super langzaam.

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben met een space shuttle bezig aleen lukt het me niet egt :(

post-58249-1194972843_thumb.jpg

Ik wil de voorkant van dat rode ding net egt hebben kan dat????

zo ja hoe?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben ook maar een beginner maar ik neem aan dat je eerst eens een punt moet maken (cone, radius 2=0), en dan even converten naar editable poly, en dan op het vierkantje klikken, en alles behalve het topje van de punt selecteren. Dan ga je naar de modifier list en klik je op 'smooth'. Dan klik je vakje 1 aan en voilá :)

Je kan ook een paar vertexen selecteren en dan wat in de richting van de punt bewegen, zodat het geheel wat aansluit.

EDIT: :dans: het is me gelukt! Zo bedoel je hè? Ik heb idd wat geklooid met de vertexen en ziedaar:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik ben ook maar een beginner maar ik neem aan dat je eerst eens een punt moet maken (cone, radius 2=0), en dan even converten naar editable poly, en dan op het vierkantje klikken, en alles behalve het topje van de punt selecteren. Dan ga je naar de modifier list en klik je op 'smooth'. Dan klik je vakje 1 aan en voilá :)

Je kan ook een paar vertexen selecteren en dan wat in de richting van de punt bewegen, zodat het geheel wat aansluit.

EDIT: :dans: het is me gelukt! Zo bedoel je hè? Ik heb idd wat geklooid met de vertexen en ziedaar:

Jah dat wil ik :D

Geplaatst:

Je maakt dus een cone, en je convert hem naar Editable Poly. Dan klik je op de rode puntjes (naast het rode vierkantje ergens). Je selecteerd de eerste rij puntjes, en je verplaatst die ongeveer 3 coördinaten naar voren. Dit doe je met alle rijen puntjes tot je aan de middelste rij komt. De middeltste laat je staan, en vanaf daar trek je alle rijen naar achteren. Dan krijg je dat effect :)

Geplaatst:

Dubbelpost :clown: Ja anders ziet niemand dat ik hier een vraag stel.

Ik ben nu een textuur passend aan het maken. Eerder ging dat altijd vloeiend als ik de maat veranderde, maar nu moet ie bij ieder klikje even laden :? Hoe los ik dat op?

Hallo, ik heb iets geselecteerd aleen hoe krijg ik dat deel wat dunner zoals het wapen (de voorkant) van dit plaatje:

ORD_M4-M16_Modular_Weapons_System_lg.jpg

post-58249-1195297049_thumb.jpg

Bewerkt: door kevin software

Ik snap eigelijk niet goed wat je bedoelt :? Misschien gewoon nog een dunnere cylinder maken en attachen? Sorry als ik het niet goed begrijp...

Ik ben nu een textuur passend aan het maken. Eerder ging dat altijd vloeiend als ik de maat veranderde, maar nu moet ie bij ieder klikje even laden Hoe los ik dat op?

EDIT: Misschien begrijp ik het wel! Je moet geen cylinder, maar een cone maken ;)

Bewerkt: door MartyCeha

even nog 1 vraagje. als ik een filmpje wil renderen hoe moet dat dan?

want zoals ik het doe krijg ik dit:

---------------------------

Warning: No files saved

You are rendering a sequence with no assigned file.

Frames may be lost.

Do you want to continue?

Ja Nee

Bewerkt: door kevin software
Geplaatst:

:puh: Ten eerste dit is de verkeerde plaats om te posten en ten tweede dat gaat als volgt :puh:

1. Je kopieert je savegame in je San Andreas User Files folder die meestal in Mijn Documenten staat.

Tom :cya:

even nog 1 vraagje. als ik een filmpje wil renderen hoe moet dat dan?

want zoals ik het doe krijg ik dit:

Warning: No files saved

You are rendering a sequence with no assigned file.

Frames may be lost.

Do you want to continue?

Ja Nee

Als eerst moet je natuurlijk een animatie hebben. Daarna moet je in je render optie scherm (F10) bij het tabblad "Common" onderaan bij "Render output" op "Files..." klikken en een naam, lokatie en formaat kiezen. Daarna moet je bovenaan dat zelfde tabblad bij "Time output" kiezen welke frames je wil renderen. Het makkelijkste is dan om te kiezen "Range", en dan daar achter re kiezen van welke tot welke frame je wil renderen. Daarna kan je op de grote render knop drukken, en als 'ie uiteindelijk klaar is, dan zal 'ie opgeslagen in het formaat, lokatie en met de naam die je had opgegeven. :bier:

Bewerkt: door Nickonly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...