Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:
Weet iemand hoe je je Gizmo's in 3D Studio max 2008 weer terugkrijgt? Als ik de move tool of de rotate tool activeer krijg ik geen gizmo's :cry:.

Alvast bedankt.

Druk op de X op je keyboard en hij is weer terug :tu:

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

hoi

is er een plugin waarmee je max bestanden uit 3d max 9 in 3d max 8 kan oopenen ??

bedankt

als ik mijn model exporteer als .3ds uit max 9 en hem inporteer in max 8 dan zie ik in het fiew point geen textrues. als ik nu render zie ik wel alle textures. kan ik dit nu gewoon in gta zetten en dan zijn de textres er wel op ??

ja 2 lastige vraagen denk ik maar ja ik ben maar een n00b he :*D

Bewerkt: door kees1991

1. Zover ik weet, is die er geen :7.

2. Zover ik weet kan dat gewoon wel. Importeer voor de zekerheid al je textures in de scene.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
kan iemand mij plz uitleggen hoe je zulke koeltorens maakt ?

http://nl.wikigta.org/wiki/Image:GTI009.jpg

Hier is een tutorial om een cola flesje te maken, maar de basis is in feite gewoon het zelfde :) Dus gewoon de Bevel tool een ruw model maken, en dan met de modifier Turbo Smooth (ander smoothers werken NIET ingame, mocht je hem ingame willen hebben.) en klaar ben je. Natuurlijk zijn er nog 1000 en 1 andere mogelijkheden, maar deze lijkt me handig om mee te beginnen. Veel succes!

Greetz :sigaar:

euuhm ik snap het eigenlijk nog niet, want mijn bolling van de toren is nu naar buiten en niet naar binnen

help plz ?

Geplaatst:
Dan haal je het minnetje weg voor de cijfers :7.

sorry voor de 'domme' vraag, maar welke cijfers ?

bedoel je bij turbo smooth ?

hoe heten die dan ?

Geplaatst:

Uhm... leg eerst je situatie nou eens uit, maak een screen ofzo ;). En ik bedoelde de - weghalen bij Bevel.

Geplaatst:

Heey mensen,

Ik ben bezig met een mod voor SA, namelijk een Gixxerkart,

Nu heb ik de motor van de HPV-1000(Copbike.dff) gepakt, en heb ik de Kart(Kart.dff) gepakt, de achterstuk van de frame verlengt, toen de Engine erop gezet, heb ik de motor met de kart.dff gelinkt en alle textures van de HPV-1000 in de Kart.txd gezet.

Toen heb ik de originele .col van de kart geselecteerd, en heb ik hem ge-exporteerd naar kart.dff, nu zet ik hem in de gta3.img en kijk ik ingame er spawn ik hem, maar hij komt er niet.

SA loopt niet vast, maar hij komt niet tevoorschijn.

Dus hoe kan ik hem werkend in GTA krijgen?

Pics:

gixxerkartkv0.th.png

gixxerkart2ld5.th.png

gixxerkart3zt8.th.png

gixxerkart4da9.th.png

gixxerkart5pv0.th.png

Alvast thnx,

Greetz Ferryn

Geplaatst:

Het lijkt me niet echt dat dit hier hoord maar oké, heb je de textures gecompressed in TXDWorkshop?

Het lijkt me niet echt dat dit hier hoord maar oké, heb je de textures gecompressed in TXDWorkshop?

Oh, waar moest ik dit dan neerzetten, dacht dat ik het hier kon neerzetten.

Maar goed, met de TXD Compressen ga ik ff proberen.

EDIT: Klote, die Txd Workshop sluit zich af als ik compress files doe, ff zoeken naar een andere prog.

Greetz

Edit, hij werkt ingame, het was die domme .txd :( , ga ff verder zoeken en vragen in andere topic,

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

hoi.

hoe krijg ik gewoone 3d mensen in een 3d scene van 3d max en dat alles schaduwen ook nog klopen en dat je dus niet ziet dat ze 2d zijn. zoals hieronder

buildingrz1.jpg

cityofarabiaprojectimg0pw8.jpg

43772731zl8.jpg

k hoop dat iemand mij kan helpen :)

Geplaatst:

Ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doen in 3DS Max zelf (buiten natuurlijk de personen zelf modellen). Maar volgens mij werd het gewoon met photoshop gedaan hoor. Als je de persoon zeg maar hebt uitgeknipt of 'gerendert' in photoshop, dan moet je hem kopieren, en volledig zwart maken. En als je dan de oppacity (doorzichtbaarheid) aanpast naar 25% en de vorm distort zodat het lijkt dat het een schaduw is, heb je een schaduw.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...