Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

@joppie,

Dat kan je doen met ProBoolean:

Create > Geometry > Compound objects > Proboolean > Start Picking.

Als je toch gebruik wilt maken van alleen 1x ''Boolean'' omdat Proboolean soms niet werkt (bij mij is dit dus soms het geval), kan je gewoon meerdere keren Boolean achter elkaar gebruiken door als je op ''Pick Operand B'' klikt, je object selecteert die je weg wilt hebben en daarna 2x met je rechter muisknop op een viewport te klikken. Daarna kun je weer ''Boolean'' selecteren.

Happy Boolean. :D

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hallo.

ik wil graag een animatie in een 'echt' filmpje zetten. zoals je ziet bij de intro van jorge zijn vilmpjes.

http://www.omdat-het-kan.nl/

ik heb hem al eens een pm gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op. waarschijnlijk omdat hij hier nooit meer is. maar ik zou graag willen weten hoe dat moet of hoe het heet zodat ik er een tutorial bij kan zoeken.

bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dan moet je op F10 (of gewoon rechtsboven naar render gaan) en dan moet je de time segment veranderen van welke frame tot welke frame. Dan onderaan ergens aanvinken save as, en dan opslaan als avi of wat dan ook. Dan renderen en kijken hoe ie geworden is! Ik zet bij een edit wel wat plaatjes :)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat ik bedoel.

ik heb met mijn camera een filmpje gemaakt en daar wil ik met 3d max een animatie in zetten.

Nee, wat jij bedoelt (en ik weet wat je bedoelt) weet ik helaas niet. Maar wat mij lijkt, is zoals Beagle zei, een filmpje renderen, maar dan met als achtergrond jou filmpje. Maar hoe het precies zou gaan zou ik niet weten. Misschien wat googlen op 3dsmax video editing?

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Het is vast niet de manier die jorge gebruikt, maar je kan hem ook maken met een greenscreen (0,255,0). Hoe het werkt: je maakt je model op een groene ondergrond, rendert hem en bewerkt hem daarna in bv Sony Vegas. Hiermee zit een functie die er voor zorgd dat het groene niet getoont word, en dat je dus als ondergrond je originele filmpje hebt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

bedankt gangsta tot nu toe heb ik een tutorial gevonden en lukt het nog aardig.

bedankt en hopelijk komt er snel een filmpje van mij :)

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben weer eens begonnen met 3dsmax, en ik wil weten waar je goeie textures kan vinden.

Alvast bedankt,

K.

Waar kan je Kams Gmax scripts downloaden? De links van de tuts werken niet mee of ze zijn voor 3ds max.

-----------------------------

@Hieronder, thnx! :tu:

Bewerkt: door Bierbuikje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...