.:TOM:. Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Ik heb een hele set bones gemaakt, gelinkt en HI solvers gegeven. Ik heb de bone set gekopieerd en bij de gekopieerde set alles aan elkaar geattached. Hoe convert ik die bones naar een model. ? Tom Al gevonden, je selecteerd het gaat naar character, bone tools, maximaliseert object properties en klikt Bone On af. Bewerkt: 1 december 2008 door .:TOM:. Reageren
Nickonly Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Het gaat niet echt over modelling of modding, maar ik had toch een vraag die ik hier moet stellen. Namenlijk of het mogenlijk is om 3dsmax (7) op bijvoorbeeld een USB-stick portable tegebruiken, of dat er portable versies zijn van 3dsmax. Weet iemand er meer over of dit mogenlijk is of niet? Alvast bedankt. Reageren
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Het gaat niet echt over modelling of modding, maar ik had toch een vraag die ik hier moet stellen.Namenlijk of het mogenlijk is om 3dsmax (7) op bijvoorbeeld een USB-stick portable tegebruiken, of dat er portable versies zijn van 3dsmax. Weet iemand er meer over of dit mogenlijk is of niet? Alvast bedankt. Je kan het op een USB stick installeren. Maar als 3DS Max erg belangrijke sleutels in het register gebruikt, moeten die ook op de computer staan. Die kan je dan als bestandje opslaan, dat elke keer als je 3ds max wil starten, je eerst de registersleutels aanzet. Het zal wel traag lopen. USB snelheid is bij lange na niet zo snel als een SATA verbinding, die ín de computer word gebruikt. Bewerkt: 8 december 2008 door Beagle Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik had eens wat geëxpirimenteerd met verschillende renderers, o.a. met mental ray, en die gaf geen mooie renders (de standaard renderer was mooier). Nu krijg ik hem niet meer terug naar de normale renderer gezet, hoe doe ik dat? Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 File>Reset al geprobeert? Dit lost meestal de meeste problemen altijd op. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Helix precies de zelfde bewegingen en precies hetzelfde vervormt als mijn hose? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Helix precies de zelfde bewegingen en precies hetzelfde vervormt als mijn hose?Hier heb ik niet zo veel ervaring mee maar kun je hem niet gewoon rescalen in de Z-as? En ja ik weet dat het om animeren gaat Ik bedoel gewoon de hoogte kleiner maken. Bewerkt: 30 december 2008 door MartyCeha Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Dat kan best, maar dat wordt dan een pokke animeer werk, ik moet dan ruim 40 keyframes doen... En die hose draait dus maar hij wordt ook groter. Het animeren is al gebeurt.. Bewerkt: 31 december 2008 door Galiorix Reageren
Souly Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 hoi ik heb de collison file editor 2 gedownload maar hoe moet je een stuk land modden:? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 hoi ik heb de collison file editor 2 gedownload maar hoe moet je een stuk land modden:?Met een ander programma, genaamd 3ds max Hier heb je nog wat aan. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 hoi ik heb de collison file editor 2 gedownload maar hoe moet je een stuk land modden:? De collision editor is alleen om de collision aan te passen. Dat houd in: Je kan aanpassen waar CJ tegen aan/op kan lopen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Is er misschien een soort array voor keyframes? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Is er misschien een soort array voor keyframes?Wat is een array Als ik een object wil verplaatsen, kon ik eerst op de "pivot" een as selecteren om over te bewegen. Maar nu kan ik het niet meer. Het linkerplaatje: zo is het nu het rechterplaatje: zo moet het (ongeveer) zijn. Heel slecht met paint proberen te maken Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Druk eens op X Bewerkt: 1 februari 2009 door Beagle Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Aangezien ik geen zin heb om 88 pagina's door te lezen voor mijn probleem is dit mijn vraag... Ik krijg als ik de trial van 3ds probeer te openen een error dat het is verlopen. Maar ik heb het pas sinds gister geïnstalleerd en had het niet eerder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.