Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een hele set bones gemaakt, gelinkt en HI solvers gegeven. Ik heb

de bone set gekopieerd en bij de gekopieerde set alles aan elkaar geattached.

Hoe convert ik die bones naar een model. ?

:sigaar: Tom

Al gevonden, je selecteerd het gaat naar character, bone tools, maximaliseert object properties en

klikt Bone On af.

Bewerkt: door .:TOM:.
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het gaat niet echt over modelling of modding, maar ik had toch een vraag die ik hier moet stellen.

Namenlijk of het mogenlijk is om 3dsmax (7) op bijvoorbeeld een USB-stick portable tegebruiken, of dat er portable versies zijn van 3dsmax.

Weet iemand er meer over of dit mogenlijk is of niet?

Alvast bedankt.

Het gaat niet echt over modelling of modding, maar ik had toch een vraag die ik hier moet stellen.

Namenlijk of het mogenlijk is om 3dsmax (7) op bijvoorbeeld een USB-stick portable tegebruiken, of dat er portable versies zijn van 3dsmax.

Weet iemand er meer over of dit mogenlijk is of niet?

Alvast bedankt.

Je kan het op een USB stick installeren. Maar als 3DS Max erg belangrijke sleutels in het register gebruikt, moeten die ook op de computer staan. Die kan je dan als bestandje opslaan, dat elke keer als je 3ds max wil starten, je eerst de registersleutels aanzet.

Het zal wel traag lopen. USB snelheid is bij lange na niet zo snel als een SATA verbinding, die ín de computer word gebruikt.

:cya:

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had eens wat geëxpirimenteerd met verschillende renderers, o.a. met mental ray, en die gaf geen mooie renders (de standaard renderer was mooier). Nu krijg ik hem niet meer terug naar de normale renderer gezet, hoe doe ik dat?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Helix precies de zelfde bewegingen en precies hetzelfde vervormt als mijn hose?

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Helix precies de zelfde bewegingen en precies hetzelfde vervormt als mijn hose?
Hier heb ik niet zo veel ervaring mee maar kun je hem niet gewoon rescalen in de Z-as? En ja ik weet dat het om animeren gaat :puh: Ik bedoel gewoon de hoogte kleiner maken. Bewerkt: door MartyCeha

Dat kan best, maar dat wordt dan een pokke animeer werk, ik moet dan ruim 40 keyframes doen... En die hose draait dus maar hij wordt ook groter.

Het animeren is al gebeurt.. :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
hoi ik heb de collison file editor 2 gedownload maar hoe moet je een stuk land modden:?
Met een ander programma, genaamd 3ds max :7Hier

heb je nog wat aan.

Geplaatst:
hoi ik heb de collison file editor 2 gedownload maar hoe moet je een stuk land modden:?

De collision editor is alleen om de collision aan te passen. Dat houd in: Je kan aanpassen waar CJ tegen aan/op kan lopen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Is er misschien een soort array voor keyframes?
Wat is een array :?

Als ik een object wil verplaatsen, kon ik eerst op de "pivot" een as selecteren om over te bewegen. Maar nu kan ik het niet meer.

Het linkerplaatje: zo is het nu

het rechterplaatje: zo moet het (ongeveer) zijn. Heel slecht met paint proberen te maken :7

Geplaatst:

Aangezien ik geen zin heb om 88 pagina's door te lezen voor mijn probleem is dit mijn vraag... Ik krijg als ik de trial van 3ds probeer te openen een error dat het is verlopen. Maar ik heb het pas sinds gister geïnstalleerd en had het niet eerder :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...