DaBeast Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Deinstalleren en herinstalleren (of een andere versie)? Er bestaan andere (minder legale) manieren, maar helaas mogen we je daar niet mee verder helpen. Kijk verder ook je datum en tijd na van je computer. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Deinstalleren en herinstalleren (of een andere versie)?Er bestaan andere (minder legale) manieren, maar helaas mogen we je daar niet mee verder helpen. Kijk verder ook je datum en tijd na van je computer. Hoe die datum en tijd nakijken eigenlij? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Door rechtsonder in waar dat digitale klokje loopt te dubbelklikken. Dan kan je de datum en tijd anders zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ok... Na een format ofzo heb ik maar 07 van 3ds geïnstalleerd. Nu krijg ik dit steeds Wat nu? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) herinstalleer windows . Bewerkt: 12 februari 2009 door stefaneke Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 herinstalleer windows . Zo gezegd, zo gedaan... dus niet. Probeer eens 3ds max opnieuw te installeren. Grtz RD Ik bedoel Grtz Devanna Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 herinstalleer windows . Erm.... Dit is dus gisteren gedaan en nu is alles na veel zoeken enzo weer een beetje normaal bruikbaar en ik heb geen zin om weer te formatteren en opnieuw te installeren En Devan... Ik zal dit eens doen Ik heb ook 08 maar daar mist een ander bestand: Echt irritant. Als ik dit DLL-Bestand zou downloaden waar zou ik het moeten plaatsen? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 herinstalleer windows . Erm.... Dit is dus gisteren gedaan en nu is alles na veel zoeken enzo weer een beetje normaal bruikbaar en ik heb geen zin om weer te formatteren en opnieuw te installeren En Devan... Ik zal dit eens doen Ik heb ook 08 maar daar mist een ander bestand: Echt irritant. Als ik dit DLL-Bestand zou downloaden waar zou ik het moeten plaatsen? Probeer hem gewoon in de root folder van 3ds max te zetten. Hiermee bedoel ik de map waar ook de .exe (executable) staat. Grtz Devanna Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) herinstalleer windows . Erm.... Dit is dus gisteren gedaan en nu is alles na veel zoeken enzo weer een beetje normaal bruikbaar en ik heb geen zin om weer te formatteren en opnieuw te installeren En Devan... Ik zal dit eens doen Ik heb ook 08 maar daar mist een ander bestand: Echt irritant. Als ik dit DLL-Bestand zou downloaden waar zou ik het moeten plaatsen? Probeer hem gewoon in de root folder van 3ds max te zetten. Hiermee bedoel ik de map waar ook de .exe (executable) staat. Grtz Devanna Zo dom ben ik ook weer niet dat ik nie weet wat een r00t-map is Maart ik zal het ff proberen EDIT: Weer dat License Expired gedoe Bewerkt: 12 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ok... Ik die DLL geplaatst nu krijg ik dit: Reageren
karamanci Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials...unleashed/6.jpg Hoe krijg je die rode lijtjes? Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ben weer eens bezig met reactors en heb nu een reuzerad (oké, niet zelf gemoddeld maar hij stond nog op mijn computer, hij is van MS) en ik heb nu het rad en een karretje. Alles is goed ingesteld, alleen het karretje wordt helemaal gestoord... Hij vliegt alle kanten op. Wat te doen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb alweer een probleem met 3ds.... Wat nu? Screen: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb alweer een probleem met 3ds.... Wat nu? Screen: Ja... Mensen laat allemaal maar ik doe het vanaf nu gewoon met een officiele versie . Ik heb legaal ( ) de originele 3dsMAX Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Mijn 3ds max blijft altijd vasthangen als ik hem opstart En ik heb er niets raars mee gedaan... Niets verwijderd in de map, of toegevoegd... Wat moet ik doen? EDIT: Opgelost Bewerkt: 4 maart 2009 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.