blackpearl11 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb GEEN vraag over 3ds max 7 maar over 3ds max 8! Als ik de installatie start en hij is bijna klaar krijg ik deze error: ----------------------------------------------------------------------------------------------- Error.1902'Raysat_3dsmax8erver' (mi-raysat_3dsmax8)failed to start.Verify that you have sufficient privileges to start system services. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Help ME!! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Al sik het zo zie, moet je iets van priveleges accepteren, of je hebt gewoon verreweg te weining ruimte, zoek het anders even op op de link van mij in het topic over 3ds Max 8 Reageren
Wiepie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb ook nog een vraagje: Hoe krijg ik een mooie verhoogde stoep naar de wegen? Ik heb het al gevraagd aan Bradley, maar die zei met Boolean alleen snap ik niet helemaal hoe dat werkt. Zou iemand mss ff een paar screens willen posten hoe het wel moet? BVD. Bewerkt: 12 oktober 2005 door Wiepie Reageren
Tim Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 een tijdje terug had ik de verkeerde Zoomtool gebruikt, hierdoor is het beeld nu vervormt, maar ik had toen personguk toch opgeslagen, en nu is het beeld altijd vervormt, dit is soms zeer iritant, weet iemand hoe ik dit kan fixen Tim Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik heb een vraag het is miss niet helemaal 3Dmax achtig maar ik heb het er wel voor nodig hoe heet in GTA3.img het TXD bestand van dit gebouw ??? Greetz GizmO Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik heb een vraag het is miss niet helemaal 3Dmax achtig maar ik heb het er wel voor nodighoe heet in GTA3.img het TXD bestand van dit gebouw ??? Greetz GizmO Kijk even in dit topic, daar staat de naam van die texture in als ik het goed heb . Volgens mij bedoel je deze: skyscr1_lan2.txd Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 die zocht ik bedankt voor het snel reageren Peace out Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Tim, reset misschien Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) ik krijg deze fout waneer ik DFF_SA start nadat ik op Run Script heb gedrukt. Wat kan ik hieraan doen??? Ik heb die scripts gedownload van dit topic klik. EDIT: Het is al gelukt! Bewerkt: 13 oktober 2005 door naim Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) hoe krijg ik mijn ijge textures in 3d s max 7??? ow en sory voor de typ fouten maar k heb dislectie dus kan er wijnig aan doen ok bedankt voor je snele reaktie en t is nu gelukt:D:D Bewerkt: 13 oktober 2005 door kees1991 Reageren
bigG Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hier staat een uitleg over texturen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ik heb ook het een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout Help me Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik krijg deze fout waneer ik DFF_SA start nadat ik op Run Script heb gedrukt.Wat kan ik hieraan doen??? Ik heb die scripts gedownload van dit topic klik. EDIT: Het is al gelukt! Ben je mischien vergeten hem samen te smelten. ( je object ) En anders weet ik het even niet, mischien heb je hier wat aan klik Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik wil ook leren modellen en daarom heb ik een vraag. Als je 3Dmax 7 gratis download, is dat dan maar voor een bepaalde tijd of voor altijd. (ik bedoel, kan je het altijd gebruiken of kan je dat niet meer gebruiken na een aantal dagen/uren/weken/maanden). Veel suc6 idereen met modelllen. Reageren
bigG Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je hebt hem voor een bepaalde tijd, dat heet een trial, uit mijn hoofd is dat 30 dagen bij 3ds max. Als de trial afgelopen is zal je hem moeten kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.