Wauzie Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 De laatste tijd is er veel vraag geweest over het maken van eilanden, ik heb nu een tutorial gemaakt (moet nog tumbs maken). Tutorial Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Ik krijg het niet zo gedaan, dat het een bult is, maar het onderste gedeetle goed blijf met de andere delen, bij mij gaat dat mis kijk dit bedoel ik: Bewerkt: 14 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Wow vet bedankt Wauzie . Ik had altijd al problemen met die textures van gras naar zand. Die kon ik er nooit goed op krijgen . Nou ik ga het binnenkort weer proberen hoor Reageren
Wauzie Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik krijg het niet zo gedaan, dat het een bult is, maar het onderste gedeetle goed blijf met de andere delen, bij mij gaat dat mis Je moet de buitenste laag polygons niet omhoog halen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 oke, wauzie, dus dit is jou modelling techniek weet iemand ook hoe ik het goed zchuin kan laten aflopen eeen muurtje, moet dar ook zo gedaan worden? Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 oke, wauzie, dus dit is jou modelling techniekweet iemand ook hoe ik het goed zchuin kan laten aflopen eeen muurtje, moet dar ook zo gedaan worden? ik en bradley gebruiken ook deze techniek en eclipse denk ik ook en aad mischien ook weet het niet wat bedoel je met het muurtje snap je niet echt Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Bedankt voor deze tut, ik wil al heel lang een eiland maken. Ik heb een probleem, ik moet een rand selecteren om het stuk wat ik gras wil maar dat lukt niet omdat dat stuk wat ik gras wil dan ook geselecteerd wordt en als ik het per vlak selecteer en ik wil de volgende selecteren dan deselecteerd hij de andere weer:? wat moet ik doen? Hieronder nog even een render van mijn eilandje met leuke bergen eromheen. De bergen worden natuurlijk nog anders getextured. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik bedoel kan je ook zon muur schuin laten aflopen, dat de onderkant recht is, en de bovenkant schuin afloopt? Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 convert to editable poly en selecteer dat driehoekje weet niet maar hoe het eet en move die naar beneden woila klaar is bear Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Handig Maarjah hoe zet je het eiland erdaarna in? Eerst naar een dff setten en dan gaan beginnen met moo mapper, ofsow.. Thanx Reageren
burpicane Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ja kijk daarvoor in de master tutorial list Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Bedoel je deze? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12149 Tlijkt er wel op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.