D. Corleone Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik heb op de hoes gezien een man met een kap voor zijn mond hoe kan ik dat bij mijn poppetje krijgen? Reageren
Jowx Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik heb op de hoes gezien een man met een kap voor zijn mond hoe kan ik dat bij mijn poppetje krijgen? Door ze te kopen in een van de kledingwinkels, hij heet rag en hier kan je zien in welke winkel ze hem verkopen. jowx Reageren
binco Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wie is dat eigenlijk die man met z'n kap voor z'n mond Reageren
SWYV Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik heb op de hoes gezien een man met een kap voor zijn mond hoe kan ik dat bij mijn poppetje krijgen? jij kun dit kopen in kledywinkel Binco en te vinden in kledingstuk => shades Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) ...en met burglar missie's krijg je automatisch een inbrekers muts dus je moet het niet speciaal gaan kopen om in te breken hé trouwens hoort dit niet in general? Bewerkt: 19 augustus 2005 door gtagangster Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Hoort in general ja, maar ook namens mij bedankt Ik was 'm al aan het zoeken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wie is dat eigenlijk die man met z'n kap voor z'n mond Dat mannetje hebben ze alleen maar gemaakt om op de omslag te zetten, want hij heeft een 'Green Rag' en is dus een van je Grove Street members.Ik heb nog nooit zo'n mannetje in het spel gezien, dus vandaar. Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ...en met burglar missie's krijg je automatisch een inbrekers muts dus je moet het niet speciaal gaan kopen om in te breken hé trouwens hoort dit niet in general? ja maar hij of zij bedoeld geen bivakmuts maar een rag zo een doek voor je mond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.