stefan0077 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoii ik wil mijn wapens niet meer hebben maar ik kan niet meer mijn wapens kwijt raken ook niet als ik word op gepakt word of als ik dood ben dat komt door die vriendinnen weet iemand nog een manier? Reageren
Jowx Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoii ik wil mijn wapens niet meer hebben maar ik kan niet meer mijn wapens kwijt raken ook niet als ik word op gepakt word of als ik dood ben dat komt door die vriendinnen weet iemand nog een manier? helemaal leeg schieten. jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 als je 2 player gaat en je kilt player 2 gaan er wat wapens weg niet allemaal maar sommige toch...of je moet je vriendin nadat je die kleding hebt gekregen van haar dumpen of neerknallen allerlei tips van gtagangster Reageren
Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 als je 2 player gaat en je kilt player 2 gaan er wat wapens weg niet allemaal maar sommige toch...of je moet je vriendin nadat je die kleding hebt gekregen van haar dumpen of neerknallenallerlei tips van gtagangster hoe dump je haar dan? Reageren
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Niet naar haar toegaan, snellere manier is haar afschieten. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 als je 2 player gaat en je kilt player 2 gaan er wat wapens weg niet allemaal maar sommige toch...of je moet je vriendin nadat je die kleding hebt gekregen van haar dumpen of neerknallenallerlei tips van gtagangster hoe dump je haar dan? Door nooit meer naar je vriendin toe te gaan. Of haar dood schieten werkt ook. Edit: MClaw was me net voor. Reageren
Jordyknecht Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Jij hebt vast met dat meisje dat steeds met me wil vechten Daar heb ik ook me gehad maar dan kunnen je wapens niet weg als je dood gaat Als je opgepakt word wel. Raar EDIT: als je haar gaat afschieten neem dan voor het gemak een m-4 Bewerkt: 15 augustus 2005 door Jordyknecht Reageren
stefan0077 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) ik neem liever minigun maar nog bedankt ja weet je toch wel te vinden maar ok on-topic Bewerkt: 15 augustus 2005 door stefan0077 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) ik neem liever minigun maar nog bedankt Maja.. die Minigun moet je maar net hebben he Bewerkt: 15 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
grove street roamer Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Je kan toch wisselen van wapens of wil je ze allemaal kwijt zodat je niets meer hebt??? Reageren
Tjerk Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Waarom zou je ze weg willen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.