Jump to content

rage pluginhook werkt niet geeft foldererror


FRANCOIS

Recommended Posts

Beste Gamers ,

 

mijn kleinzoon kocht GTA V  bij Epic games ....voor de PC  ( heeft een game laptop waar o.a flight sim 2020/2022 op werkt ) dus de laptop zal wel snel genoeg zijn , heeft een AMD ryzen 5//16gb ram en een externe video kaart met 6 gb gegeugen ) RTX 3060 dacht ik .

 

hij heeft dit geinstalleerd op de laptop en het werkt niet ,met vermelding dat de Rage plugin hook  niet werkt of in de verkeerde folder zit ? hij zou de versie 1.87.1293.16189 gedownload hebben ?

volgens zijn uitleg heeft hij iets gevonden op internet ( maar geraakt er niet wijzer van ) dat hij een aantal files zou moeten copieren en overbrengen naar de game folder.

 

 wie kan mij raad geven zodat ik de kleinzoon kan helpen

 

ook nog even vermelden ...hij kocht dit ook voor de playstation en daar zou het wel werken in de normale versie  en niet de mod's versie , ook nog even vermelden dat zijn controller van de ps4 niet werkt op de laptop en ook de controller van de nintendo doet het niet   ....dus denkelijk moet het dan een controller zijn voor een Xbox   ?maar welke Xbox dan .

 

ik ben geen gamer ( niet voor mijn leeftijd denk ik dan ) maar ik denk ..dat wat hij wil is het spelen via een aangebrachte modificatie die Epic zelf heeft bedacht ...om het rollen spel om te draaien wat personen m.a.w .spelers van het spel zelf .

 

grt

 

françois

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...