Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Zelf weet ik niet of hier al een topic over is, of dat leden dit al weten. Maarrrr... Wisten jullie dat je een foto kan laten maken door je gangmember die je gerekruteerd hebt? Ga gewoon naast hem staan, je krijgt een venstertje in beeld (dan op TAB drukken) en dan zegt CJ ook nog: Please take a picture of me. Of iets in die vorm. Zie hier:
gnatyx Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 lol kwam ik eergisteravond ook achter
Mazzeltje Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Mclaw toch. Dit is al echt heel lang bekend.
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 O.. Nergens vermeld dan?
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 O.. Nergens vermeld dan? gebruik de zoekfunctie!!!!!! en aub wees beleefd
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ok gtagangster.. Misschien vindt de zoekfunctie niets? En waar ben ik niet beleefd? btw. Ik ontdekte dit vanmiddag pas.. Nja, ik ben ook niet zo slim hea.
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ok gtagangster.. Misschien vindt de zoekfunctie niets? En waar ben ik niet beleefd? btw. Ik ontdekte dit vanmiddag pas.. Nja, ik ben ook niet zo slim hea. je bent niet beleefd door dit : nergens vermeld dan?? dat klinkt nogal onbeleefd en als de zoekfunctie niks moet je je daar maar bij neerleggen volgend antwoord terug ontopic pls
BeatboxGamer Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ok gtagangster.. Misschien vindt de zoekfunctie niets? En waar ben ik niet beleefd? btw. Ik ontdekte dit vanmiddag pas.. Nja, ik ben ook niet zo slim hea. Haha. Nee je kent dit forum ook nog maar net.
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 je bent niet beleefd door dit : nergens vermeld dan??dat klinkt nogal onbeleefd en als de zoekfunctie niks moet je je daar maar bij neerleggen volgend antwoord terug ontopic pls Ok.. Even voor verduidelijking. Ik zit hier ongeveer 1.5 jaar op het forum en heb alles meegemaakt wat je maar kan meemaken hier. Dus ik weet echt wel hoe ik dit forum moet gebruiken. @ BBGamer: Echt waar! Dit ontdekte ik pas vanmiddag. :'D
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) 1.5 jaar en 8 berichten ook niet zo'n goede poster [Edit door Exabyte: Zie hier] Bewerkt: 14 augustus 2005 door Exabyte
BeatboxGamer Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 1.5 jaar en 8 berichten ook niet zo'n goede poster Nee ik zou is de medelingen gaan door lezen gtagangster. Dan kom je er vast en zeker achter. @MClaw. Joh... Ja maar dit forum is ook niet zo heel groot.
Ewoud Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 1.5 jaar en 8 berichten ook niet zo'n goede poster [Edit door Exabyte: Zie hier] Zelf ben je ook niet zelf zo geweldige poster. Ontopic: Al bekend. Gesloten
Recommended Posts