samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 als we het toch over die mods hebben, er is er ook eentje van 100 extra hptjes (hidden packages), hoe moet je die toevoegen? en werken ze wel? want ik hoor er niemand over,..... Reageren
Timovich Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 Misschien zit er gewoon een ReadMe bij en moet je dat ff leze... En doet iedereen dat... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Geplaatst: 31 juli 2004 ik heb zojuist reborn part1 erin gezet hij werkt goed maar hoe haal ik de blokkades op de bruggen naar de 2e eiland weg???? Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Geplaatst: 31 juli 2004 daar zijn mods voor op andere sites...moet je maar ff zoeken maar je kan ook gewoon de jatpack gebruiken Reageren
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 hij is helaas duits »»>>>KLIK<<<«« Vertaal programma.... Reageren
DJTuning Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 eum ik kan met IMG Tool niets verwijderen delite of renamen want dan doe ik dat en dan komt er een fout op van: "dir file error! It might be in use.. exiting..." en dan kan ik niets aanklikken alleen maar verwijderen mijn computer heeft windows XP home edition. en voor de rest moet je niets weten zekers ? please help me !!! ik wil het zo graag hebben (zonder fouten of error) Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Je moet de bestanden gta3.img én gta3.dir van het kenmerk Alleen Lezen afzetten: Rechtermuisknop > Eigenschappen > Alleen Lezen wegvinken. Probeer het nu nog eens Reageren
DJTuning Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 het gaat maar kun je dat dan ook bij MTA gebruiken ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 neej dat gaat in de 1e instantie niet...want anders kon iedereen liggen te cheaten enzo <_< maar er zijn wel cracks volgend mij (ik weet het niet zeker) mag je in stuntservers wel cheaten...maar soms staat erbij dan het verboden is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.