Mazzeltje Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik ben een beetje laat maar ik wou even zeggen dat ik beide DVD's heb van de Lama's. Ik kreeg er eerst 1 met Kerst. Het beste van de Lama's. En een paar dagen later kreeg ik de andere DVD voor mijn verjaardag. De Lama's spugen erop los. Erg leuk zijn ze. En als er nog meer DVD's uitkomen wil ik ze zeker weten hebben. Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 afgelopen aflevering was echt grappig en mazzeltje, er schijnt een nieuwe te komen "de lama's spugen verder" ofzo iets.. ik moet alleen het beste van de lama's nog hebben.. ff kopen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 afgelopen aflevering was echt grappig en mazzeltje, er schijnt een nieuwe te komen "de lama's spugen verder" ofzo iets.. ik moet alleen het beste van de lama's nog hebben.. ff kopen De aflevering van gisteren was iid erg mooi. Vooral toen ze Rubben Nicolai na moesten doen. En waar heb je dat gehoort dan dan er een nieuwe DVD uitkomt? Weet je misschien ook wanneer die uitkomt? Ik wil hem dan zeker weten hebben. Reageren
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ook ik ben grote fan van de Lama's en kijk ook altijd. (als ik niet... ahum, met andere dingen bezig ben.) Gister weer gelachen. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik snap echt niet wat daar zo grappig aan is! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik heb het nog nooit gezien nee, het zal waarschijnlijk op een nederlandse zender zijn waardoor ik nog niet gezien heb, het klinkt wel leuk Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik heb het één keer gekeken, maar ik vond er geen zak aan Ik houd meer van Kopspijkers enzo... Reageren
wiebje Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 de lama's is eg leuk vooral de dating show die gast met die lange haren is de beste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.