Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Telkens als ik vice city opnieuw instaleer staat er dit

naamloos0px.jpg

Haal ik de cd eruit komt dat nog steeds wat ik ook doe van wegklikken het springt telkens weer terug dit is ontigelijk irritant weet iemand een oplossing ?

Geplaatst:

Duw je Cd erin, en druk dan op Doorgaan. Na een paar keer moet dit dan wel weg zijn. Anders zou ik even Rebooten.

Geplaatst:

Je hebt toch wel een legaale versie van Vice City he?

Want het ziet er naar uit dat hij je CD niet echt wil lezen en ik ken dit probleem alleen maar van illegaale CD's :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik heb de legale ik druk 100000 keer op doorgaan anuleren en opnieuw maar geen van drien doet hij het ik reboot wel

EDIT:vraagje hebben jullie dit ook ?

Bewerkt: door Only_Gino
Geplaatst:

Moet je de cd eruit halen, een paar keer op annuleren drukken tot hij stopt met terug komen.

Dan opnieuw de cd erin doen en VC opstarten.

Als het goed is werkt hij zo wel(ik heb het namelijk ook de eerste keer gehad)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ja ik heb dit ook steeds. Ik heb legaal Vice City maar in begin kwam dat nooit, en later (5 maanden ofzo) kwam dat wel in een keer. Ik dacht eerst dat de bestanden op het cd niet meer leesbaar waren want dat had ik met Sim City 4 ook (inmiddels volledig onleesbaar) maar dat is het niet. Je moet gewoon setup.exe in Taak Beheer afsluiten en dan is het voorgoed weg. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...