tapion Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 als ik gta aan het spelen ben dan gaat het in het begin goed en snel maar als ik na 10 minuten aan het spelen ben dan gaat het heel traag kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) als ik gta aan het spelen ben dan gaat het in het begin goed en snel maar als ik na 10 minuten aan het spelen ben dan gaat het heel traag kan iemand mij helpen alvast bedankt Je kan dit beter in Gta: SA Hardware problemen posten. Ik denk dat het aan je PC ligt. Welkom op het forum trouwens. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Tha CheatMaster Reageren
tapion Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 nee het ligt niet aan de hardware want ik had het sinds vorige week:? Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Installer het eens opnieuw dat gaat meestal. Reageren
tapion Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik heb mijn pc zelf geformateerd en toen gta opnieuw geinstalleerd en nog steeds lukt het niet dit zijn mijn specs pentium 4 2800mhz 512ram geheugen 80gb harde schijf video geforce mx440 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Misschien word er teveel CPU gebruikt door het spel zelf misschien, maar kan ook aan andere dingen van je PC liggenm als die Teveel CPU gebruiken kan het traag gaan. Probeer het eens op een andere schijf te installeren, misschien helpt dat (Als je een andere hebt).. En anders kan je een externe kopen, deze zijn niet zo duur. (Heb er zelf ook een 250 gb - heel handig) Koos. Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 wat ook wel eens wil helpen is je virus scanner gebruiken. en ook je spy-ware scanner. als je je pc dan opgeschoond heb gaat het mischien sneller. nog een mogelijke oorzaak is dat je harde schijf te vol zit. mvg: Ikkes Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Misschien je grafische kaart. Reageren
CygnusX Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 De videokaart is een verouderde en trage kaart, denk dus niet dat je daar fatsoenlijk mee kunt gamen. Hier zijn maar twee oplossingen voor: 1. Verlaag de detail- en videoinstellingen tot een minimum 2. Koop een nieuwe videokaart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.