Jump to content

Eindmissies


marky-4-life

Recommended Posts

Waneer krijg je eigenlijk die 2 eindmissies:Cap the Collector en Keep your Friends Close... In de walktrough staat het niet, en ik heb alle bedrijven gekocht en die missies gedaan en alle huizen gekocht. Maar ik zie ze maar niet tevoor schijn komen.

Wie kan mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer krijg je eigenlijk die 2 eindmissies:Cap the Collector en Keep your Friends Close... In de walktrough staat het niet, en ik heb alle bedrijven gekocht en die missies gedaan en alle huizen gekocht. Maar ik zie ze maar niet tevoor schijn komen.

Wie kan mij helpen?

De laatste 2 missies (Cap the Collector & Keep your friends Close) kan je pas doen als je op zijn minst 6/8 bedrijven hebt gekocht en alle missies daarvan hebt gedaan. Ook moet je eerst Copland halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Big Smoke heeft gelijk, je moet alle bedrijven gedaan hebben, dan heb je ongeveer 58% voltooid. Als het goed is krijg je dan een telefoontje van Lance en moet je weer naar dat printbedrijf.

Daarna belt Lance je weer dat je problemen hebt bij je huis (laatste missie)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Cap The Collector ben ik een beetje vergeten.

Je krijgt een telefoontje dat oude man van de Print Works in elkaar geslagen is door de mafia. Je moet de mafia stoppen voordat ze al jou bedrijven in handen nemen.

Als je die missie hebt gedaan krijg je de missie: Keep Your Friends Close.

Dan heeft Lance je veraden en moet je de mafia doden. ;)

EDIT:

Nu zie ik aan de datum dat deze topic meer dan een maand oud is. :sst:

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...