Jump to content

Cheats gebruiken

Gebruik jij Cheats?  

1. 1. Gebruik jij Cheats?

• Ja
      7
    • Nee
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je er niet 'soms' bij zetten? :? Ik gebruik cheats soms met lastige missie's dus ik stem maar niet geen 'soms'. :sigaar:

Geplaatst:

En dit moet trouwens naar het onzin forum. Hier is het in het SA forum, het kan dan wel om SA gaan zoals je weet, maar in het onzin is het beter, want nu komt er een zogenaamde 'onzinnige post', terwijl het dat eigenlijk niet is...

Maar ja, iedereen maakt foutjes :'D :'D

Ik heb niks gestemd, want ik doe het inderdaad ook 'soms'..

Koos. :bier:

Geplaatst:
En dit moet trouwens naar het onzin forum. Hier is het in het SA forum, het kan dan wel om SA gaan zoals je weet, maar in het onzin is het beter, want nu komt er een zogenaamde 'onzinnige post', terwijl het dat eigenlijk niet is...

Maar ja, iedereen maakt foutjes :'D :'D

Ik heb niks gestemd, want ik doe het inderdaad ook 'soms'..

ja, jij bent de knaap die alles zo goed weet. Bij mij ook ''geen :slotje: gebruiken'' jij bent de beterweter niet? Jammer voor je dat je geen Moderator bent. :t

Geplaatst:

Ik weet waar jij problemen mee hebt, maar voordit soort dingen, stuur maar een PB, niemand die zit op jou reactie te wachten. Het gaat er over of je cheats gebruikt en niet over mij. Goed hier zijn we over klaar.

Nu 'hopelijk' weer ontopic.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik er nooit maar gelieve hier verder te gaan.Want hier zijn er al vele polls over gemaakt.

En daar heb je nog meer antwoorden. :Y

Bewerkt: door Renne
Geplaatst:
Erm.., volgens mij mochten er sowieso geen polls meer geopend worden in de SA Subfora. Check het Poll beleid ;)

Zoals Exabyte zegt mogen er geen Poll's meer worden gemaakt.

Gelieve hier niet meer posten en wachten tot er een slotje op komt.

Geplaatst: (bewerkt)

ik cheate vroeger veel maar ben nu gestopt...en het is leuker zo!!! :bier:

EDIT:sorry mazzeltje je bericht is samen met het mijne nu gepost :bonk:

Bewerkt: door gtagangster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...