kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 hallo ik heb een luek idee voor een missie in gta vc. dan staat er een limosiene bij de maliboe club en dan moet je mensjes ophaalen bij al die grote hotels die daar staan en dat dan op thijt. dus ijgelijk net als met de ambulanse maar dan met een limosiene en naar de maliboe club. aleen ik kan sels geen missies maken dus miskien wil iemant dit doe?? Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Leuk idee maar volgens mij kun je dit beter posten in het modding request topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1825 Bewerkt: 15 augustus 2005 door marty Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 wat een taal,ik kan het bijna niet lezen.Dat lijkt wel veel op zo'n GTA3 missie dus ik denk niet dat andere het zo leuk zullen vinden. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ja een beetje late reaktie maar goet die taal van mij kan ik niet so veel aan doe want ik heb dislexi Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Waarom bestaat dit Topic? Niemand post meer iets ofzo! En wie maakt er nou een VC Missie dan? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Waarom bestaat dit Topic? Waarom bump jij altijd? Niemand post meer iets ofzo! En als jij hem niet gebumpt had, had er helemaal niemand hoeven posten... En wie maakt er nou een VC Missie dan? Niemand, het was maar een idee als je gelezen had.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.