sk8made Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Weet iemand waar ik een de origele GTA.img kan vinden? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Wil je die van San Andreas of Vice City? Die van Vice City kan je dacht ik downloaden op gtagames Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 lijkt me nogal raar dat ze een bestand van 1gb hier neer zetten om te downloaden Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Je kan het beste GTA opnieuw installeren. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 lijkt me nogal raar dat ze een bestand van 1gb hier neer zetten om te downloaden Jij bedoelt dus die van San Andreas waarschijnlijk? Nou wat Ice Cold Killa al zei: Enige oplossing is opnieuw installeren. Maak voortaan een backup voordat je in GTA gaat rommelen . Reageren
sk8made Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 kan iemand plz zijn orginele gta3.img online zetten met yousendit.com ofzo? Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 kan iemand plz zijn orginele gta3.img online zetten met yousendit.com ofzo? Maar wat bedoel je nou net, Welke GTA3.img SA,VC,LC ? En ik vrees dat het veel te groot is om online te zetten. Heb zelfs niet zo een grote server om het online te krijgen. Dus gelijk we al zijden het beste is hernieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.