kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 hallo ik ben met Missionbuilder beesig maar ik kan het bestant main.scm niet vinden kan imant mij vertelen waar die staat?? open in de missionbuilder het bestand MAIN.SCM Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Die staat in de map van vice city, vaak is dat C://program files/rockstar games/vice city/data daar staat hij in. Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik heb daar wel staan: main.sc maar niet: main.scm. is dat hem dan wel Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als het goed is moeten er een main.sc en een main.scm zijn, typ eens in het veld waar je je de naam in kan vullen main.scm, mischien vind hij hem dan? Reageren
NickDrake Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script bij data moet je nog is op de map script klikken en dan staat het daar,bij SA toch Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 bij data moet je nog is op de map script klikken en dan staat het daar,bij SA toch Bij sa ja maar het gaat hier om vc en daar staat hij toch echt op de plek die ik net vertelde. Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ja ik heb hem :'D dank je nu kan ik ijndelijk er mee besig dank je wel Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\scriptbij data moet je nog is op de map script klikken en dan staat het daar,bij SA toch Ja in San Andreas staat het afgezien van de map data ook nog eens in een aparte map script. Ik moet je wel waarschuwen: San Andreas is op het moment nog heel moeilijk te 'missionbuilden'. Er zijn namelijk nog niet zoveel tutorials uit en je moet behoorlijk goed zijn om het nu al te kunnen *kijkt naar Wauzie en Eclips* Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) maar t is voor gta vc hoor dus niks aan de hand:D Bewerkt: 15 augustus 2005 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.