Basje Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Geplaatst: 13 juli 2004 Waarom kan mijn computer geen gta 2 spelen en wel gta 3??? <_< Reageren
killerbee Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Geplaatst: 13 juli 2004 heb je windows xp? en als je xp hebt dan ken je denk ik wel een patch downloaden waardoor je hem wel kan spelen op je pc Reageren
Basje Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 heb je windows xp? en als je xp hebt dan ken je denk ik wel een patch downloaden waardoor je hem wel kan spelen op je pc ja ik heb xp waar vindt ik die patch Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Voor de patch moet je wat op google rondneuzen. NIET de laatste officiele patch van Rockstars installeren, die werkt niet op XP. Naast de patch kan je de toepassing GTA2 op de Windows '98 modus zetten (rechtermuisknop > eigenschappen > compabiliteit) Reageren
Basje Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Voor de patch moet je wat op google rondneuzen. NIET de laatste officiele patch van Rockstars installeren, die werkt niet op XP.Naast de patch kan je de toepassing GTA2 op de Windows '98 modus zetten (rechtermuisknop > eigenschappen > compabiliteit) oke bedankt. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb ook xp, en ik heb geen patch nodig! Reageren
Joriz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb ook xp, en ik heb geen patch nodig! Gewoon effe kijken in de GTAgames.nl download database he. Maar service Pack 1 downloaden voor Windows XP is slimmer want ik denk dat de patch niet veel fixt. Reageren
doubledope Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik heb ook een patch gefixed, maar als ik in een auto stap dan laad ie nogweleens lang... mss de muziek? hij werkt volgens mij wel goed op xp pro maar niet op xp home edition B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.