Jellybelly Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Tijdens het spelen van GTA SA begint na een tijdje Asus Pc Probe te waarschuwen dat mijn pjoeter het van binnen een beetje warm krijgt. Dit gaat gewoon dwars door het spelen heen, ineens zo'n waarschuwingspingel en een knipperend AP-scherm. Kan ik daar iets aan veranderen? Is AP uit te schakelen? Beetje irri dat als ik net met een "honey" op een parkeerplaats aan het knutselen ben mijn pjoeter het dan ook warm krijgt! Reageren
Timos Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 pjoeter? Ik neem aan dat je computer bedoeld. Ik neem aan als hij een waarschuwing geeft, dat het dan ook nodig is. Je PC laten afkoelen dan maar he. Hij zal niet zomaar gaan waarschuwen! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Tijdens het spelen van GTA SA begint na een tijdje Asus Pc Probe te waarschuwen dat mijn pjoeter het van binnen een beetje warm krijgt.Dit gaat gewoon dwars door het spelen heen, ineens zo'n waarschuwingspingel en een knipperend AP-scherm. Kan ik daar iets aan veranderen? Is AP uit te schakelen? Beetje irri dat als ik net met een "honey" op een parkeerplaats aan het knutselen ben mijn pjoeter het dan ook warm krijgt! Ik denk wel dat het ergens is uit te schakelen maar dan blaas je je pc (pjoeter) op. Als je ook wilt weten hoe je het oplost waarschijnlijk een betere koeler. Beetje irri dat als ik net met een "honey" op een parkeerplaats aan het knutselen ben Bedoel je niet homie? Bewerkt: 15 augustus 2005 door M-92 Reageren
RNW@Y Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Je zou ook nog een koeler er bij in te plaatsen, Dus een betere airflow te creeren. Betekent dus dat je luchtstroming beter word. Je computer gaat dan wel meer lawaai maken. Of je moet een duurdere ventilator gaan kopen. Maar je hebt er al 1 op je Proccesor, maar meestal al 1 achter in je kast. Als dat niet zo is, doe dat dan alvast. en als het kan ook nog 1 voor in je pc! wel zo handig. En beter Reageren
Jellybelly Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Inmiddels ben ik al heel wat wijzer geworden nadat ik de zijkant opengeschroefd heb: de fan was lichtgrijs van het stof in plaats van koperkleurig. ..... toch mijn vriendin maar eens wat betere schoonmaakinstructies geven! Ik denk dat hiermee het probleem verholpen is: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.