Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Hier een lijst met alle verwijderde dingen uit San Andreas: 1 - Car Wash: Als je auto vuil was kon je hem wassen. 2 - Meubels Kopen: Je kon meubels kopen om in jouw huis te zetten. De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen: Furniture budget Number of furniture purchased 3 - Motor Polities: Er waren ook motorpolities voor SF en LV LV: SF: 4 - Psycho: Er is een texture, stat en model voor een zogenaamde "Psycho" die niet word gebruikt in het spel, voor meer info zie dit topic: Klik Skin van Psycho: 5 - Skateboard: Er zou een skateboard komen, waarmee je kon slaan en gewoon mee kon boarden Stuk uit american.gxt: To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. 6 - LS Landingsbaan: Er bleek ook nog eerst een extra landingsbaan geweest te zijn op het vliegveld van Los Santos, meer info zie dit topic: Klik 7 - Alcatraz: Er zou ook een eiland met een gevangenis in het spel vlakbij SF moeten komen genaamd Alcatraz, voor meer info zie deze topics: W3sl3y's Topic en Mister Fuji's Topic 8 - Drugs Kopen/Verkopen: Er zou ook een mogelijkheid komen om drugs te kopen en te verkopen. De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen: Amount of drugs bought Drugs budget Amount of drugs sold Number of drug deals made 9 - San Andreas Mission Pack: Hier weet ik weinig over maar dit is wat ik vond in american.gxt: Are you sure you want to load a San Andreas Mission Pack? All current game progress will be lost. Proceed? Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.~n~~n~Press RETURN to start a new standard game. Are you sure you want to start a new standard game? All current game progress in this Mission Pack will be lost. Proceed? Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly or start a new game. Save failed! The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly. Loading Mission Pack Game, please wait... 10 - Donuts: In plaats van kip, pizza en hamburgers kon je ook donuts eten 11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen Deze lijst word geupdated als ik er meer vind, als je zelf een weet houd het dan niet voor je maar vertel het hier Bewerkt: 17 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Er zou eerst een Skateboard in komen. De Jetpack heeft zijn plaats ingenomen. Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 vergeet ook niet de gescrapte landingsbaan die w3sl3y onlangs had gevonden p.s. 300 berichten! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 de stinger hoefde niet gepland te zijn, in vice city zitten ook auto's uit gta 3, maar als je bijvoorbeeld carcols.dat opent staan daar ook andere auto's uit gta 3 bij, maar die niet in vice city gedaan zijn. (zoals de Kuruma en de mafia sentinel) Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 de stinger hoefde niet gepland te zijn, in vice city zitten ook auto's uit gta 3, maar als je bijvoorbeeld carcols.dat opent staan daar ook andere auto's uit gta 3 bij, maar die niet in vice city gedaan zijn. (zoals de Kuruma en de mafia sentinel) de maffia sentinel (sentinel xs) zit toch in vice city???? ONTOPIC Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik wist dat allemaal niet, sommige wel. Leuk dat je dat allemaal even opsomt, voor de mensen die het niet wisten. Maar waarom laten ze sommige dingen erin staan, maar gebruiken ze het niet in het spel. Kon je met dat skateboard ook rijden, volgens mij niet, want ik had op dit forum gelezen dat je er alleen mee kon slaan. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Vergeet zeker "mijn" Alcatraz niet... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik wist dat allemaal niet, sommige wel.Leuk dat je dat allemaal even opsomt, voor de mensen die het niet wisten. Maar waarom laten ze sommige dingen erin staan, maar gebruiken ze het niet in het spel. Kon je met dat skateboard ook rijden, volgens mij niet, want ik had op dit forum gelezen dat je er alleen mee kon slaan. Nee, ze zouden hem eerst in het spel doen. Maar later hebben ze de Jetpack ervoor in de plaats gedaan. Dus het Skateboard zit helemaal niet meer in het spel. Iig niet om mee te rijden. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Kon je met dat skateboard ook rijden, volgens mij niet, want ik had op dit forum gelezen dat je er alleen mee kon slaan. Het was de bedoeling dat je ermee kon rijden, alleen is het verwijderd Dit heb ik net gevonden in American.GXT: 1: ~s~To use the skateboard pick it up and select it from the weapons inventory items. Press ~k~~PED_ANSWER_PHONE~ whilst over it to pick it up if your inventory is full. 2: To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. Bewerkt: 15 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 een skateboard neemt toch niet zoveel kb in beslag of wel?? dan hadden ze beter de bike eruit gelaten.... ik kan er amper mee fietsen Reageren
NickDrake Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 2:To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. zalig als dat zou werken maar je kan het skateboard vervangen door de night stick die de politie altijd bij zich heeft ,maar dat je ermee kon rijden Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 2:To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. zalig als dat zou werken maar je kan het skateboard vervangen door de night stick die de politie altijd bij zich heeft ,maar dat je ermee kon rijden Als je de skateboard vervangt met een night stick, gedraagt de skateboard zich ook als een night stick Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 2:To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. zalig als dat zou werken maar je kan het skateboard vervangen door de night stick die de politie altijd bij zich heeft ,maar dat je ermee kon rijden Als je de skateboard vervangt met een night stick, gedraagt de skateboard zich ook als een night stick en je kan er mee rijden? Reageren
rick15465 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 2:To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump. zalig als dat zou werken maar je kan het skateboard vervangen door de night stick die de politie altijd bij zich heeft ,maar dat je ermee kon rijden Als je de skateboard vervangt met een night stick, gedraagt de skateboard zich ook als een night stick en je kan er mee rijden? helaas kan je er dan niet mee rijden als je dat gedownload hebt Reageren
Little Mister Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.