Jump to content

Verwijderde Dingen uit SA


Ice Cold Killa

Recommended Posts

De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen.

Dat weet je niet. Stel dat het skateboard er toch in zat zou het misschien hartstikke raar besturen.

Kijk San Andreas blijft GTA en geen Tony Hawk. Als je wil skateboarden moet je dat spel spelen.

Een goed voorbeeld is het basketballen. Ik doe dat haast nooit omdat ik de besturing vreselijk slecht vind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cold Killa

    14

  • Crifox

    14

  • Fireman

    5

  • Caltson

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen.

Dat weet je niet. Stel dat het skateboard er toch in zat zou het misschien hartstikke raar besturen.

Kijk San Andreas blijft GTA en geen Tony Hawk. Als je wil skateboarden moet je dat spel spelen.

Een goed voorbeeld is het basketballen. Ik doe dat haast nooit omdat ik de besturing vreselijk slecht vind.

Maar waarom hebben ze de Parapack eruit gehaald, die stuurt toch hetzelfde als een parachute, lijkt mij dan.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen.

Dat weet je niet. Stel dat het skateboard er toch in zat zou het misschien hartstikke raar besturen.

Kijk San Andreas blijft GTA en geen Tony Hawk. Als je wil skateboarden moet je dat spel spelen.

Een goed voorbeeld is het basketballen. Ik doe dat haast nooit omdat ik de besturing vreselijk slecht vind.

Maar waarom hebben ze de Parapack eruit gehaald, die stuurt toch hetzelfde als een parachute, lijkt mij dan.

Daarin geef ik je gelijk ICK. Misschien hadden ze er geen toepasselijke missie bij of zo. Maar stel dat je dit allemaal niet had geweten zou je het dan erg vinden?

Ik niet omdat ik het niet weet. Nu je erachter bent gekomen dat ze weg hebben gelaten vind ik het wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog iets heel vreemds, de San Andreas Mission Pack, dit is wat ik vond in American.GXT:

Are you sure you want to load a San Andreas Mission Pack? All current game progress will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.~n~~n~Press RETURN to start a new standard game.
Are you sure you want to start a new standard game? All current game progress in this Mission Pack will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly or start a new game.
Save failed! The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.
Loading Mission Pack Game, please wait...
Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

dr zijn tog nog meer dingen die weg zijn gehaald zoals de Andromada, Swat Tank, FBI Truck

Ehm.. die zijn niet weg gehaald ;)

Je kunt bijvoorbeeld de SWAT Tank maar 1 keer gebruiken tijdens de laatste missie: End Of The Line, als je hem niet in je garage zet..

Deze is niet weggehaald.. en de FBI Truck ook niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Swat tank en FBI truck heb je gewoon op de SA versie op PC... FBI truck weet ik niet precies waar die tevinden is maar die SWAT tank heb je bij de laatste missie (End of the line).

EDIT: Nasty - Toilet man was me nét voor. :)

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

dr zijn tog nog meer dingen die weg zijn gehaald zoals de Andromada, Swat Tank, FBI Truck

die drie kun je spawnen met gta n00bmode maar daarmee zou ik w8ten tot de volgende versie uitkomt

Volgende versie???

waar heb jij het over?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...