Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik maak aleen ff duidelijk dat het niet kan, omdat hij het niet cker wist. Hoef je niet boos te worden, Marty. Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik ben niet boos maar het is een nogal onzinnige post want volgens mij wist hij dat zelf ook wel. Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Nou ja laat ook maar, back on topic. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat lijstje is héél goed gemaakt. :'D Maar het is ook jammer dat de pc - versie en ps2 - versie met elkaar verschillen, zoals Wapens en Personages. Erg jammer dus. Was wel cool als het hetzelfde zou zijn!!!! Reageren
imouL Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 damn mij lijkt t eg wel veel cooler als al die troep er nog in zou zitte Alleen die nieuwe metertjes van dat drugs achtige lijkt me dan wel een beetje overbodig Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Hier is een plaatje van jouw ''Parapack" wat dus eigenlijk gwoon een parachute is. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Crifox Reageren
-GJ- Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 heeft die parapack ook een andere parachute of alleen een andere rugzak..? want ik was die road/groene wel zat en heb nu een legerding maar die is ook niet echt dope.. en die kleuern van die parapack zijn wel dope .. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hier is een plaatje van jouw ''Parapack" wat dus eigenlijk gwoon een parachute is. Hoe heb je hem in het spel gekregen? Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) dit is al standaard. Aleen niet bij jezelf, ieder ander heeft hem, maar in de vliegschool heb jij hem ook. Bij de missie van dat je met de triads madd doggs manision overneemt hebeen ze hem ook. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Crifox Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 dit is al standaard. Aleen niet bij jezelf, ieder ander heeft hem, maar in de vliegschool heb jij hem ook.Bij de missie van dat je met de triads madd doggs manision overneemt hebeen ze hem ook. OK, dan weet ik dat ook weer, ik verwijder hem wel uit de lijst. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Jammer dat al die dingen niet in San Andreas zijn gekomen dat zou echt cooooool zijn Vooral dat alcatraz gedoe lijkt me cool Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb nog nooit iets over een mision pack gehoord Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen Bewerkt: 17 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Er is ook nog een telefoon als wapen verwijderd, deze kan je er trouwens wel weer inzetten met de default.ide (net als met het skateboard als wapen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.