Studio Salamanca Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 een ingram is zo'n klein machinegeweertje, een soort uzi of hoe heet ie in san andreas mac 10 geloof ik, en met die lasergun.. kun je zeker geld verdienen door in je politiesuit dat ding op auto's te richten en boetes uit te delen Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dit zijn Ingrams: Maar die zitten toch al in het spel of niet ? Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Volgens mij zitten die er inderdaad in. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 vwa steken ze dat daar nu nie in? het lijkt mij allemaal zo leuk ps.skateboards is nu wel in de pcversie greetz jon-asses Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 skateboards is nu wel in de pcversie WTF, met die patch ofzo ??? Reageren
kortman_8 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 skateboards is nu wel in de pcversie WTF, met die patch ofzo ??? Nee, met een mod. Maar daar kan je niet op rijden. Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 skateboards is nu wel in de pcversie WTF, met die patch ofzo ??? Nee, met een mod. Maar daar kan je niet op rijden. O, ok. Ik d8 al zal n.l. wel cool geweest zijn.... Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dit zijn Ingrams:Maar die zitten toch al in het spel of niet ? die geweren die in het spel zitten die hier zo op lijken zijn mac-10's, het lijkt inderdaad wel erg veel op elkaar kijk maar: http://st2.wz.cz/historie/guns/mac10.jpg Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ze lijken wel erg veel op elkaar inderdaad Maar toch jammer dat ze er niet in zitten, want in Amerika gebruiklen de criminelen vaak deze machinegeweren.... Reageren
Ben007 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 het zou veel leuker geweest zijn hadden ze die dingen er in gelaten. Misschien iets voor de volgende versie van GTA ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Misschien kan je ook de verwijderde Helipad op het dak van Het San Fierro Medical Center erin zetten.Nog iets ontdekt! Helipad (denk ik). Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) echt jammer dat het er niet in zit zou echt vet zijn, maar jah niet alles kan er in. Op de 1e pagina stond iets over vice city dat daar de stinger en de mafia sentinel uit GTA 3 ergens op stonden maar niet in het spel zetten, zoiets is met GTA SA er ook als je met txd workshop in gta 3 img zit en dan wat rondkijken kan je load screens van GTA VC tegen komen, vindt ik best wel raar eigenlijk, wat vinden jullie daarvan? Misschien kan je ook de verwijderde Helipad op het dak van Het San Fierro Medical Center erin zetten.Nog iets ontdekt! Helipad (denk ik).Ik ben er heen gegaan naar het SF Medical Center, maar het is er niet. Bewerkt: 26 augustus 2005 door C-J_Redman Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Neen dit zit er niet in ik heb al gaan kijken andere mensen ook er staan wel 2 helicopters maar geen platform. Mail eens naar rockstar voor dat platform dan weten we miss. meer. Bewerkt: 26 augustus 2005 door Giorgo Reageren
gangster28 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messenik had al iets van mijne laatst gevonden in de generic van vc en die hamer mister ik al van vc Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ...Mail eens naar rockstar voor dat platform dan weten we miss. meer. Oké, die mail is klaar, maar weet iemand misschien het E-mail adres van Rockstar (North)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.