Jump to content

Verwijderde Dingen uit SA


Ice Cold Killa

Recommended Posts

een ingram is zo'n klein machinegeweertje, een soort uzi of hoe heet ie in san andreas mac 10 geloof ik, en met die lasergun.. kun je zeker geld verdienen door in je politiesuit dat ding op auto's te richten en boetes uit te delen :Y:clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cold Killa

    14

  • Crifox

    14

  • Fireman

    5

  • Caltson

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

echt jammer dat het er niet in zit zou echt vet zijn, maar jah niet alles kan er in.

Op de 1e pagina stond iets over vice city dat daar de stinger en de mafia sentinel uit GTA 3 ergens op stonden maar niet in het spel zetten, zoiets is met GTA SA er ook als je met txd workshop in gta 3 img zit en dan wat rondkijken kan je load screens van GTA VC tegen komen, vindt ik best wel raar eigenlijk, wat vinden jullie daarvan?

Misschien kan je ook de verwijderde Helipad op het dak van Het San Fierro Medical Center erin zetten.Nog iets ontdekt! Helipad (denk ik).

Ik ben er heen gegaan naar het SF Medical Center, maar het is er niet.

Bewerkt: door C-J_Redman
Link to comment
Delen op andere websites

Neen dit zit er niet in ik heb al gaan kijken andere mensen ook er staan wel 2 helicopters maar geen platform.

Mail eens naar rockstar voor dat platform dan weten we miss. meer.

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen
ik had al iets van mijne laatst gevonden in de generic van vc en die hamer mister ik al van vc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...