Jump to content

Verwijderde Dingen uit SA


Ice Cold Killa

Recommended Posts

Ze gingen de wapens schroevendraaier nooit gebruiken er staat ook bij old remove gun models dus die gingen ze zoiezo al niet gebruiken.

En wacht dat je van het ongebruikte safehouse? en dildo's die niet in het spel zitten en nog meer hidden interieuren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cold Killa

    14

  • Crifox

    14

  • Fireman

    5

  • Caltson

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

en dildo's die niet in het spel zitten en nog meer hidden interieuren?

Eeuh een Dildo zit wel in het spel hoor, die kun je in het Hoofd Bureau van de politie pakken. Dat ding ligt om precies te zijn in een van de douches..

Link to comment
Delen op andere websites

en dildo's die niet in het spel zitten en nog meer hidden interieuren?

Eeuh een Dildo zit wel in het spel hoor, die kun je in het Hoofd Bureau van de politie pakken. Dat ding ligt om precies te zijn in een van de douches..

Weet he wat het meervoud van dildo is? Ja, dat is dildo's :klap: . Er is nog een witte dildo en nog een andere vibrator naast die 2 in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Mail eens naar rockstar voor dat platform dan weten we miss. meer.

Oké, die mail is klaar, maar weet iemand misschien het E-mail adres van Rockstar (North)?

ik weet het niet zeker, je kon een keer toen gta sa uit was voor de ps2 kon j ehem downloaden, weten jullie dat nog en toen kon je een mail naar hun sturen als je er meer over wist, ik heb GTA SA dus op gezocht en heb het naar hun gemaild, je kreeg toen een, afbeelding van gta sa terug met een bedankje erin,

het email was privacy@rockstargames.com, volgens mij maar dat weet ik ook niet meer zeker maar je kan het proberen

EDIT: ik heb op de rockstar north side gezien, en daar staat wel een email, dit staat er boven:

For press information on Rockstar North titles, Please email:

Chris Carro

Rockstar games

Chris@rockstargames.com

meschien heb je hier wat aan?

JE kan hier ook wat rondneusen: http://www.rockstarnorth.com/flashSite/flashPc.html

Bewerkt: door C-J_Redman
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid er zijn

2 dildo's

2 vibrator's

1 "wandelstok"

Je kan ze allemaal krijgen met de noob mod

Ugh... boeiuh dat je hem kan krijgen met de noob mod je kan ze ook krijgen met de slut magnet cheat. En waarom zeg je een wandelstok?!? Je had eerst ook ringen en halskettingen voor je vriendin maar diehebben ze verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Wesley: Ik zie niet wat er weggehaald is.

lees dat topic dan effe goed en vergelijk de plaatjes.

Sweet's house is vlak voor de release nog verandert.

Goed gevonden. Maar hij is niet echt verwijderd. Alleen aangepast. Schijnbaar omdat ze het oude huis er niet vonden passen ofzo?

Maar toch Wesley goed gevonden!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het verschil tussen jou en Wesley is dat hij er screens bij doet en jij niet, als jij dat ook doet heb je ook wat gevonden.  :)

Ga gewoon naar de orginele rockstart site en klik op vinewood en als je het zonder plaatje vind heb je het ook gevonden alleen dan beslis JIJ of je het gelooft of niet.

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Effe over die Mission Pack. GTA London 1969 is een mission pack van GTA1 waarvoor je de originele GTA disc nodig hadt. Misschien was R* van plan terug z'on stunt uit te halen... Krijg je een extra stad of speelt het zich ergens anders af... Of heb je de :bonk: Panopticon Killer :bonk: Want met London 1969 zit je in een andere stad in een ander jaar(in een echte stad) Dus kunnen ze met een mission pack SA in een echte stad laten afspelen. :bier: Dit is misschien wat onduidelijk....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...