Jump to content

Verwijderde Dingen uit SA


Ice Cold Killa

Recommended Posts

mensuh, ik heb ook ontdekt dat er ook wat kleren voor cj uit het spel zijn gehaald:

1: police cap (zwarte pet met voorop 'police')

2: motormans helmet (ik denk een soort hells angel helm :puh: )

3: blue shirt (lijkt op green shirt (binco) maar dan blauw)

best jammer die police cap was leuk geweest

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cold Killa

    14

  • Crifox

    14

  • Fireman

    5

  • Caltson

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je vergeet de parapack, die is alleen te zien op het voorbeeld bij de Vliegschool, die kan je ook niet gebruiken.

Greets

GTA GG :cya:

Edit: Ow, oops... Is dit wat ik nu doe ook bumpen? Ik had deze link van een ander topic, maar niet gelet op de datum! Excuse me!

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een kleine bump van een week, niet zo erg geloof ik. Maar volgens mij stond de parapack al in de lijst

Nee hoor, er staat wel Mission Pack, maar geen Parapack. :) Maar het was maar een tip.

Greets

GTA GG :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook enkele missies verwijderd.

1. Er was een andere eindmissie met Zero. Hierbij zou Berkley uiteindelijk sterven. In de missies zou je een gevecht moeten leveren met behulp van de RC tanks.

2. Een extra missie met Cesar Vialpando in het begin in Los Santos. Hier zou je de auto van CJ moeten stelen vanuit de parkeerplaats van de politie nadat deze in beslag was genomen voor verkeerd parkeren.

3. Een missie waarbiuj je The Thruth moest helpen ontsnappen aan de poliutie/leger nadat hij (door teveel paddo's) bij area 51 was gaan rondstruinen.

4. You've had your chips was in eerste instantie een missie i.p.v. alleen maar een cutscene. Hierbij moets je een aantal belangrijke mensen ophalen waar onder Ran Fa Li. Tijdens het vervoeren van deze man zou je belaagd worden door de maffia. (lijkt me een leuke missie)

5. Een extra side missie waarmee je vanuit de grote bouwkraan in de haven tonnen en kisten naar boten moest slingeren om ze te laten zinken.

Deze missies hebben allemaal nog hun tekst in de american.gxt staan, maar zijn niet in het spel aanwezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...