Freestyle Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik vind hem ook wel mooi, maar niet echt speciaal, 7. Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Is ie al bijna klaar ?? Reageren
unreal Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 mhua ik ben nog alles aan het aanpassen de garage wordt verander parkeerplaats oowk en in de autoshop wordt nog dingen gedaan je krijgt hert ngo wel te zien als het klaar is Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Leuk gedaan 6,5/10 Zelf kan ik dat al helemaal niet dus mijn respect Reageren
Krid Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Mooie mod 9/10, maar wel een hoop werk. Reageren
Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik geef een 8.5/10Zeer mooi gemaakt, zal wel nog wat werk aan de winkel zijn Reageren
Dieselrick Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Heey mag ik ff vragen met welke programma's jullie die mods maken.. Sketch Up is dat wat mail me anders ff Riekie_JUnior (at) hotmail DOT com geef me aub wat informatie over het modden en mischien maak ik super leuke mods.. Ben zeer geintereseerd in het modden.. Afz Rick Reageren
Flame^ Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Heey mag ik ff vragen met welke programma's jullie die mods maken.. Sketch Up is dat wat mail me anders ff Riekie_JUnior (at) hotmail DOT com geef me aub wat informatie over het modden en mischien maak ik super leuke mods.. Ben zeer geintereseerd in het modden.. Afz Rick Het beste programma om gebouwen te maken is 3DS Max, Skethup is ook mogelijk alleen heb je meer kans op bugs in je gebouw wanneer het in het spel is Kijk anders ook even hier, daar staat aardig wat informatie over modden . Hier is de master Tutorial List, daar kan je allerlei tutorials vinden om je te helpen bij het modden . PS: Email adressen plaatsen is niet toegestaan . Reageren
roderick Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik weet dat dit een beetje over datum is maar heb je deze al in en vorm dat hij in gta kan ik zoek namelijk zoiets maar heb geen idee hoe ik het zelf moet doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.