stefan0077 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) hoe moet je je foto,s van s.a op een usb stick zetten en welke merken van usb stick kun je daar voor gebruiken Bewerkt: 15 augustus 2005 door stefan0077 Reageren
unreal Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 dit past denk ik beter in het topic hardware problemen daar weet iemand het wel. Reageren
stefan0077 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 dus je moet van die programma,s hebben en action replay ik dacht alleen een usb stick Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik heb het op de zoekfunctie gelezen weet ik dat ook weer Maar dat kan toch met elk merk USB- stick? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Als je windows XP hebt, doe je gewoon de stick in de PC. Dan druk je op Deze Computer, en dan staat daar jou schrijf gereedt. Dan kan je dus bestanden kopieren zoals foto's, films, of heel San Andreas. Het ligt eraan hoeveel MB geheugen je hebt. Je hebt er trouwens geen programma's voor nodig Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Als je windows XP hebt, doe je gewoon de stick in de PC.Dan druk je op Deze Computer, en dan staat daar jou schrijf gereedt. Dan kan je dus bestanden kopieren zoals foto's, films, of heel San Andreas. Het ligt eraan hoeveel MB geheugen je hebt. Je hebt er trouwens geen programma's voor nodig Het gaat hier over de ps2.......... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Heeft de PS2 USB poorten Nooit geweten. Of gaat bedoelt hij een memory card ? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Heeft de PS2 USB poorten Nooit geweten.Of gaat bedoelt hij een memory card ? ja de ps2 heeft 2 USB poorten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.