bossie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) hallo ik wil een mod maken maar wat heb je ervoor nodig. welke programma's moet je gebruiken. bossie Bewerkt: 15 augustus 2005 door bossie Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het ligt eraan wat je wilt doen maar je kan even in de master tut list kijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Als je dan zegt wat je wilt doen dan kunnen wij andwoorden. Reageren
NickDrake Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 je kan de tuturial list(klik hier) bekijken en voor beginners is skechtup het beste,kan je het al wat beter kan je het beste met 3dsmax werken omdat daar geen of weinig bugs in voorkomen,maar het is veel moeilijker Reageren
bossie Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) ik wil een wapen mod maken. zijn daar proggramma's voor? vorrbleed instellingen veranderen van de wapens en de kleuren enz. Bossie Bewerkt: 15 augustus 2005 door bossie Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Wat wil je precies doen? Wil je wapens op bepaalde plekken plaatsen? Wil je zelf een wapen maken en die vervangen? Geef eens wat meer info? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Programmatjes kan je downloaden via gtagames.nl, kijk ook de tutorial's, die leggen je uit hoe je het moet doen en wat je moet doen. EDIT: Om mods te maken lees de tutorial's.... Veel succes en plezier. Koos. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
bossie Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) de instellingen van de wapens sneller schieten of meer kogels tegelijk. ook waar ze op plaatsen liggen, wapens maken wil ik ook maar ik weet echt niet hoe het moet. bossie Bewerkt: 15 augustus 2005 door bossie Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Sneller schieten weet ik niet, wil je het met sa of vc of een eerder deel? Het heeft iig met de main.scm te maken, lees ''het grote main.scm'' topic in het modding help forum eens door. Reageren
bossie Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik wil het van Gta San Andreas Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Sorry maar dan kan ik je niet mee helpen omdat ik niet weet of het voor gta vc en sa hetzelfde is, lees het topic dat ik net noemde eens door en download de missionbuilder van gtagames. Reageren
bossie Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik weet dat er een programma is, maar die is alleen voor gta3 maar niet voor gta san andreas. hij heet WeaponStatEditor. is er een andere programma? Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.184 moet je hebben en dan in dat topic lezen hoe je hem moet gebruiken en vragen stellen. Of bij http://www.gtamodding.gtagames.nl/home/con...t.php?article.7 daar staat namelijk ook hoe je het aantal kogels kan instellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.