~> GizmO <~ Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Hey mensen ... ik heb een hummer H2 stretch gedownload maar dan staat dit in de readme 1. Start IMGTOOL v2.0 and open GTA3.IMG. In it search for the genuine "stretch.dff" and rename it to "stretch.dffbak". Now add the "stretch.dff" (the one included within this Zip Archive)! 2. Close GTA3.IMG or IMGTOOL v2.0 (then you gotta start IMGTOOL again) and open the TXD.IMG file. Search for the genuine "stretch.txd" and rename it to "stretch.txdbak", then add the "stretch.txd" (again the one included within this Zip Archive)! 3. Enjoy your new ride! maar wat ik rood heb gemaakt ... dat heb ik niet :S (TXD.IMG) Waar kan ik dat downloaden of kan iemand mij dat sturen Cuz I Love Hummer H2 Stretch hier een screen ervan Peace ouT Reageren
unreal Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) det is gewoon de img3 edit heb je die wagen van gtainside? ik heb hem oowk en hij si bij mij in het spel dus Bewerkt: 15 augustus 2005 door gtawilco Reageren
Gino Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ja zoals gtawilco al zei het is gewoon GTA3.img dat hij bedoelt die moet je weer opnieuw openen met de IMG Tool Reageren
frapkoe Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 En voor de mensen die m moeilijk te besturen vinden. Zet m onder de naam van Monstera.tdx / monstera.dff (Pak uit met winzip en verander naam, Daarna in gta3.img zetten)Dan stuurt ie met 4 wielen zodra je op de spatiebalk stuurt. Als je t niet snapt hoor ik t wel. Greeetzzz frap Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 maar als ik alles doe zoals hij aangeeft in de readme dan doe ik de code voor Stretch ... maar dan is het nog die oude ... of moet het anders alvast bedankt voor die snelle reacties Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je wil weten waar hij hem vandaan heeft moet je eigenschappen=> Adres (URL) ( kan de site hier niet zetten omdat het dan reclame is) Ik hem hem ook gedownload, want ik van de hummer echt vet. Vind hem alleen een beetje lang. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 huh ... ? hoe heb je hem dan in het spel gekregen want als ik het doen zoals in de readme staat dan werkt het niet ... dan blijft hij normaal en war heb je hem gevonden ? of heb je gedaan met code ? Please tell me Reageren
Wiepie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hey mensen ... ik heb een hummer H2 stretch gedownloadmaar dan staat dit in de readme 1. Start IMGTOOL v2.0 and open GTA3.IMG. In it search for the genuine "stretch.dff" and rename it to "stretch.dffbak". Now add the "stretch.dff" (the one included within this Zip Archive)! 2. Close GTA3.IMG or IMGTOOL v2.0 (then you gotta start IMGTOOL again) and open the TXD.IMG file. Search for the genuine "stretch.txd" and rename it to "stretch.txdbak", then add the "stretch.txd" (again the one included within this Zip Archive)! 3. Enjoy your new ride! maar wat ik rood heb gemaakt ... dat heb ik niet :S (TXD.IMG) Waar kan ik dat downloaden of kan iemand mij dat sturen Cuz I Love Hummer H2 Stretch hier een screen ervan Peace ouT Heb je VC? of GTA3 bij vc zet je die 2 bestanden in de gta3.img en in gta3 moet je geloof ik dff in gta3.img en .txd in txd.img Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik heb GTAsa duss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.