B Smart Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als iemand iets zegt op msn dan krijg je normaal gesproken een soort pingel geluidje maar bij mij is dat niet hoe komt dat er weer ? Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Klik op je naam en ga naar persoonlijke instellingen, klik dan op het tablad meldingen en geluiden en vink de zin ''geef een melding bij ontvangst van een messenger bericht'' aan. Reageren
B Smart Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik krijg dat geluidje van msn maar niet Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Staat je geluid aan? Brand er een lichtje bij je speaker? Heb je een draai knop voor geluid volume op je keyboard? Zoja dan moet je hem eens wat ZACHTER zetten want ik heb vaak dan hij zo hard staat dat ik hem niet hoor Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het kan zijn dat het geluidje niet staat ingesteld. Om dit te kunnen instellen ga je naar Start -> Configuratiescherm -> Spraak, Geluid en geluidsapparaten -> Geluiden en Audioapparaten. Kies dan het tablad Geluiden en daar kan je alle geluidjes van je computer instellen inclusief MSN . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.