imouL Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Waarom zegt iedereen zo zwak ik zou het zelf niet kunnen Probeer het gewoon dan zie je het vanzelf, daarom vraag k (ook hier ja) Hoe heb je het gemaakt, en waarmee? Als je het met Photoshop hebt gemaakt zou je dan een tutorial willen maken in t Sounds, Movies & Art Forum btw: mooi werk Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Om eerlijk te zijn heb ik dit gewoon met paint gedaan Ik heb vandaag een nieuwe photoshop geinstaleerd maar daar begrijp ik nog niet veel van dus ik maak een tutorial voor paint(werkt ook goed, is alleen meer werk volgens mij) Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 In het Sounds, Moive & Art Forum staan tutorials over Photoshop . Daar heb ik in ieder geval heel veel geleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.