Rikster Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 HeeHallo IK heb een 92 caprice taxi gedownload maar die werkt niet. In de readme staat dat ik dit moet doen: In der default.ide die Wheelsize auf 0.83 ändern und 089 schreiben. maar ik kan dat nergens vinden in het default bestand. Wik iemand ff uitleggen wat ik moet doen. Alvast bedankt. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Nou het bestand default.ide staat in de map data. Als hij voor Vice City is dan is dit het adres: C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/Data Voor San Andreas is het dit adres:C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data Het kan natuurlijk ook zijn dat je hem op een andere schijf of in een andere map hebt opgeslagen . Reageren
Rikster Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is voor sa ik weet dat bstand wel te vinden en te openen maar ik weet niet wat ik daarin moet veranderen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Het is voor sa ik weet dat bstand wel te vinden en te openen maar ik weet niet wat ik daarin moet veranderen Ik heb even de Default.ide bekeken en kan ook niet vinden wat je moet veranderen . Ik denk zelf dat hij het bestand Handling.cfg bedoelt . PS. 1000ste post!!!! Bewerkt: 15 augustus 2005 door snorege Reageren
Rikster Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 IK wacht wel totdat versie 1.1 komt as die er komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.