M0RK Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik heb een vraag over het daten. Nadat ik met Millie had gedanst wist ik niet meer wat ik moest doen. Er werd niet aangegeven of ik haar terug moest brengen of nog ergens anders heen moest gaan. Wel stond er dat ik kon zoenen. Dat heb ik gedaan. Maar toen ik haar uiteindelijk terugbracht ging mn progress achteruit Wat is de bedoeling na het dansen???? Greetz M0RK Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Na het dansen is het de bedoeling dat je haar naar huis brengt... Maareh, als ik jou was zou ik met Millie niet gaan dansen en naar Cafe's gaan... Trek gewoon je SM Pakje aan... dan vraagt ze automatisch of je met haar naar binnen wilt om vieze spelletjes te doen Hier krijg je ook nog meer % van Succes... Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je progress achteruit gaat, moet je meer gaan daten. Je moet regelmatig daten. Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is toch zo dat als je gaat dansen of naar cafes gaat met haar dat haar % ALTIJD achteruit gaat? Ook als je het helemaal goed doet? Je krijgt er alleen % bij als je dat pakje aan doet. Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is toch zo dat als je gaat dansen of naar cafes gaat met haar dat haar % ALTIJD achteruit gaat? Ook als je het helemaal goed doet? Je krijgt er alleen % bij als je dat pakje aan doet. nee, toen ik nog niet wist dat ik met het sm pak ernaar toe kon ging ik gewoon met haar eten enzo, en het percentage ging gewoon vooruit. jowx Reageren
M0RK Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Na het dansen is het de bedoeling dat je haar naar huis brengt...Maareh, als ik jou was zou ik met Millie niet gaan dansen en naar Cafe's gaan... Trek gewoon je SM Pakje aan... dan vraagt ze automatisch of je met haar naar binnen wilt om vieze spelletjes te doen Hier krijg je ook nog meer % van Succes... dan doe ik dat maar Reageren
M0RK Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Komt er nog iets speciaals te staan als ik de 100% heb gehaald, want daar merk ik weinig van Greetz M0RK Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak. Voortaan de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. Bewerkt: 15 augustus 2005 door marty Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Bij Millie krijg je ook the keycard voor de missie robbing the bank at caligula's. Bewerkt: 15 augustus 2005 door BoterBal Reageren
M0RK Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak.Voortaan de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. ik bedoelde mn vriendin... steeds als ik erheen ga in mn gimpsuit en ik ben 'klaar' dan komt er nog een groen stukje aan de progressbalk, maar hij zit eigenlijk al vol (lijkt me) Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak.Voortaan de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. ik bedoelde mn vriendin... steeds als ik erheen ga in mn gimpsuit en ik ben 'klaar' dan komt er nog een groen stukje aan de progressbalk, maar hij zit eigenlijk al vol (lijkt me) je kan zien hoeveel % je met haar hebt. start -> stats -> misc, en dan zie je het vanzelf wel voorbij komen. jowx Reageren
M0RK Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak.Voortaan de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. ik bedoelde mn vriendin... steeds als ik erheen ga in mn gimpsuit en ik ben 'klaar' dan komt er nog een groen stukje aan de progressbalk, maar hij zit eigenlijk al vol (lijkt me) je kan zien hoeveel % je met haar hebt. start -> stats -> misc, en dan zie je het vanzelf wel voorbij komen. jowx ahaa en hoe kun je gewoon sex hebben? (sex kun je niet opzoeken in de search, minimaal 4 letters intypen) Greetz M0RK Reageren
Kraay Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ahaa en hoe kun je gewoon sex hebben? (sex kun je niet opzoeken in de search, minimaal 4 letters intypen) Greetz M0RK dat kan wel. als je genoeg % met haar hebt vraagt ze als je haar naar huis brengt of je wilt ''koffie drinken'' als je dan positief antwoord krijg je sex Reageren
Timovich Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ahaa en hoe kun je gewoon sex hebben? (sex kun je niet opzoeken in de search, minimaal 4 letters intypen) Greetz M0RK 'Seks' misschien? Maar is niet veel bijzonder hoor Je ziet ziet alleen de voorkant van het huis. En hoord wat gekreun Als je de PC versie hebt en nog niet heb gepatcht kun je de 'Hot Coffee Mod' hier downloaden. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ahaa en hoe kun je gewoon sex hebben? (sex kun je niet opzoeken in de search, minimaal 4 letters intypen) Greetz M0RK 'Seks' misschien? Maar is niet veel bijzonder hoor Je ziet ziet alleen de voorkant van het huis. En hoord wat gekreun Als je de PC versie hebt en nog niet heb gepatcht kun je de 'Hot Coffee Mod' hier downloaden. Hij valt niet meer te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.