Jump to content

Dansen en terugbrengen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag over het daten. Nadat ik met Millie had gedanst wist ik niet meer wat ik moest doen. Er werd niet aangegeven of ik haar terug moest brengen of nog ergens anders heen moest gaan. Wel stond er dat ik kon zoenen. Dat heb ik gedaan. Maar toen ik haar uiteindelijk terugbracht ging mn progress achteruit :?

Wat is de bedoeling na het dansen????

Greetz M0RK

Geplaatst:

Na het dansen is het de bedoeling dat je haar naar huis brengt...

Maareh, als ik jou was zou ik met Millie niet gaan dansen en naar Cafe's gaan...

Trek gewoon je SM Pakje aan... dan vraagt ze automatisch of je met haar naar binnen wilt om vieze spelletjes te doen :puh:

Hier krijg je ook nog meer % van ;)

Succes...

Geplaatst:

Het is toch zo dat als je gaat dansen of naar cafes gaat met haar dat haar % ALTIJD achteruit gaat? Ook als je het helemaal goed doet? Je krijgt er alleen % bij als je dat pakje aan doet.

Geplaatst:
Het is toch zo dat als je gaat dansen of naar cafes gaat met haar dat haar % ALTIJD achteruit gaat? Ook als je het helemaal goed doet? Je krijgt er alleen % bij als je dat pakje aan doet.

nee, toen ik nog niet wist dat ik met het sm pak ernaar toe kon ging ik gewoon met haar eten enzo, en het percentage ging gewoon vooruit.

jowx :cya:

Geplaatst:
Na het dansen is het de bedoeling dat je haar naar huis brengt...

Maareh, als ik jou was zou ik met Millie niet gaan dansen en naar Cafe's gaan...

Trek gewoon je SM Pakje aan... dan vraagt ze automatisch of je met haar naar binnen wilt om vieze spelletjes te doen :puh:

Hier krijg je ook nog meer % van ;)

Succes...

dan doe ik dat maar :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak.

Voortaan de edit knop gebruiken en niet dubbelposten.

Bewerkt: door marty
Geplaatst:
Bedoel je van je vriendin of van je spel? Als je je vriendig klaar hebt dan krijg je een speciaal pak.

ik bedoelde mn vriendin...

steeds als ik erheen ga in mn gimpsuit en ik ben 'klaar' dan komt er nog een groen stukje aan de progressbalk, maar hij zit eigenlijk al vol (lijkt me) :?

Geplaatst:

steeds als ik erheen ga in mn gimpsuit en ik ben 'klaar' dan komt er nog een groen stukje aan de progressbalk, maar hij zit eigenlijk al vol (lijkt me) :?

je kan zien hoeveel % je met haar hebt.

start -> stats -> misc, en dan zie je het vanzelf wel voorbij komen. ;)

Geplaatst:

je kan zien hoeveel % je met haar hebt.

start -> stats -> misc, en dan zie je het vanzelf wel voorbij komen. ;)

ahaa _O_

en hoe kun je gewoon sex hebben?

(sex kun je niet opzoeken in de search, minimaal 4 letters intypen)

Greetz M0RK

Geplaatst:
ahaa _O_

Greetz M0RK

dat kan wel.

als je genoeg % met haar hebt vraagt ze als je haar naar huis brengt of je wilt ''koffie drinken'' als je dan positief antwoord krijg je sex :sst:

Geplaatst:
ahaa _O_

Greetz M0RK

'Seks' misschien? :{

Maar is niet veel bijzonder hoor ;) Je ziet ziet alleen de voorkant van het huis. En hoord wat gekreun :cab:

Als je de PC versie hebt en nog niet heb gepatcht kun je de 'Hot Coffee Mod' hier downloaden.

Geplaatst:
ahaa  _O_

Greetz M0RK

'Seks' misschien? :{

Maar is niet veel bijzonder hoor ;) Je ziet ziet alleen de voorkant van het huis. En hoord wat gekreun :cab:

Als je de PC versie hebt en nog niet heb gepatcht kun je de 'Hot Coffee Mod' hier downloaden.

Hij valt niet meer te downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...