brulbek Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Wie heeft er tips. Ik ben bij de missie "Grove for live" waarbij je een buurt moet overnemen van de Ballas. De wijk is dan alleen opgedeeld in kleine stukjes. Je moet dus een heel aantal keren een gangwar starten om de hele buurt over tenemen. De ellende is dat er steeds zoveel politie van wakker wordt die dan op je gaan schieten. Daardoor komen er alleen maar meer juten. Wie heeft er tips? Reageren
nickerr Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 je moet gewoon even opletten of er politie in de buurt is als dat niet zo is begin je te schieten en anders moet je gewoon ook politie dood schieten als je hem gehaald hebt is de politie toch van je af het beste kun je denk ik een m4 gebruiken zo heb ik hem ook gehaald :'D Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Wie heeft er tips. Ik ben bij de missie "Grove for live" waarbij je een buurt moet overnemen van de Ballas. De wijk is dan alleen opgedeeld in kleine stukjes. Je moet dus een heel aantal keren een gangwar starten om de hele buurt over tenemen. De ellende is dat er steeds zoveel politie van wakker wordt die dan op je gaan schieten. Daardoor komen er alleen maar meer juten.Wie heeft er tips? Wat kan je doen: Als het goed is heb je nu de Toreno missies gedaan. Ga voordat je de missie doet naar Toreno's Mansion. In de mansion zie 4 wapens: - Minigun - Vlammenwerper - Hittezoekende Rocket Launcher - Rocket Launcher Pak de minigun, save daarna. Pak weer de minigun, save daarna. Dit doe je een tijdje lang totdat je denkt genoeg kogels te hebben. Dan kan je de missie nog een keer proberen. Schiet ook alleen met je minigun als je een groepje van 3 Ballas ziet. Als het nog steeds niet lukt kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
brulbek Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 bedankt voor de tips ik moet nu eerst nog flink territory veroveren en dan End of the line dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.